Projektadministratör sökes till OneCo Networks AB

Projektadministratör sökes till OneCo Networks AB

Arbetsbeskrivning

OneCo Networks AB är Sveriges ledande leverantör av servicetjänster inom teknisk infrastruktur. Vi bygger fibernät, WiFi- och mobilnät samt lågspänningsnät. Vi arbetar i nära samarbete med energibolag inom mätning, distribution och datainsamling. Företagets ambition är att vara en god bidragsgivare i den utveckling och förändring som kommer till följd av det gröna skiftet och digitaliseringen. Det gäller användning av energi och produkter på ett klimatvänligt sätt, men även teknik för att förnya, förenkla och förbättra värdeskapande och innovation på ett hållbart sätt.

Om tjänsten
I rollen som Projektadministratör kommer du att stötta Områdeschef, Projektledare och Projektörer med att administrera markavtal, gå igenom dess underlag, Komplettera där behov finns och strukturera och sammanställa dessa enligt den kravställning som gäller i projektet/affären. Du kommer även läsa/förstå kartbilder över fastigheterna/området.
Då arbetsuppgifterna varierar är det viktigt att du är prestigelös och kan hjälpa till där det behövs, samt att du också kan ta initiativ och se vad som behöver göras.

Arbetstiderna är dagtid, tjänsten kan anpassas till dig som vill arbeta deltid eller heltid.
Start omgående.

Vem är du?
Nu söker vi dig som är strukturerad, noggrann och engagerad. Då du har flera kontaktytor ser vi att du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ och serviceinriktad. Du har avklarad 3-årig gymnasieutbildning, samt B-körkort. Du kan tala och skriva svenska flytande och har goda kunskaper i engelska. Du har god datavana.

Det är meriterande om du har kunskap i dokumentationsprogram/kartfönster som heter DPCom, du har tidigare erfarenhet från administrativt arbete samt kunskap inom området Telecom.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Låter detta intressant?

Välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande.

Om verksamheten
Du skickar din ansökan via vår hemsida http://www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2022
  • Ansök senast: 18 oktober 2022

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


31 maj 2024