Projektadministratör till JonaCom

Projektadministratör till JonaCom

Arbetsbeskrivning

Är du vass på kommunikation och har ett intresse av att utvecklas tillsammans med ett gäng ambitiösa entreprenörer? Då är detta deltidsjobb något för dig! Välkommen in med din ansökan redan idag.

OM TJÄNSTEN
JonaCom grundades 1995 och har sedan dess alltid stått i teknikens framkant. Vi kan inte stå still och lita på det som tidigare har fungerat. De utmaningar som vi står för imorgon kommer att skilja sig från dagens processer, teknik och metoder. Genom att stå tryggt i dagens förutsättningar och ha god inblick i framtidens utmaningar lever JonaCom efter måttot att alltid leverera värde till kunden med de bästa förutsättningar som dagens teknik kan ge.

Projektet ämnar till att skapa en ekonomisk benchmark för myndigheter i Sverige. Denna tjänst är en del av en förstudie där du kommer bli en central del i att få in rätt information och underlag. Arbetat är självständigt med stöttning av både verksamhetsutvecklare och jurister.

Du erbjuds:


* En möjlighet att sitta bland personer med en stark entreprenörsanda på Grönborgs tillsammans med ett team från IT Säkerhetsbolaget.
* En extrainkomst och en unik erfarenhet av myndighetskontakter samt projektarbete.
* Ett brett kontaktnät inom Startups och Academic Work.


ARBETSUPPGIFTER
* Ta in data från myndigheter genom att etablera kontakt med respektive verk
* Sammanställa rådata i Excel för senare behandling
* Verka för projektetsframfart och säkerställa att planeringen hålls

VI SÖKER DIG SOM
* Studerar på eftergymnaisalnivå med minst 1 termin kvar, med fördel ekonomi.
* Talar och skriver på svenska då det krävs i kommunikation med kunder och kollegor
* Har god datorvana med fördel är du duktig i Excel och Outlook.

Som person är du;


* Självgående
* Resultatinriktad
* Strukturerad


Övrig information:


* Start: Juni 2020
* Omfattning: Deltid där du själv lägger upp dina arbetstimmar, cirka 15h/månad.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och JonaComs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2020
  • Ansök senast: 9 juni 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Regelhandläggare till process- och regelenheten

Regelhandläggare till process- och regelenheten

23 april 2024

20 april 2024

Forskningssamordnare till centrum för forskning och utveckling

Forskningssamordnare till centrum för forskning och utveckling

18 april 2024