Projektadministratör till samhällsviktigt verksamhet!

Projektadministratör till samhällsviktigt verksamhet!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi efter en projektadministratör som vill bidra till vår samarbetspartners projekt under 2024. Uppskattar du koordinering, ordning och reda samt vill bidra till ett viktigt projekt? Då är den här tjänsten för dig! Sök redan idag, vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
I rollen som projektadministratör kommer du att bidra med struktur och koordinering inom projekt som vår samarbetspartner har fokus på under 2024. För att du ska få en så bra introduktion som möjligt finns en ansvarig som kommer stötta och lära upp dig samt finnas till under hela anställningen.

För att trivas och lyckas i rollen uppskattar du varierande arbetsuppgifter med fokus på administration som protokollförande, bokning av rum, diarieföra och mycket mer.

Du kommer att arbeta som konsult via Academic Work under stora delar av 2024 hos vår samarbetspartner. Läs mer om vårt konsulterbjudande här:

Du erbjuds
- En möjlighet att arbeta hos vår intressanta samarbetspartner
- En långsiktig och samhällsbärande tjänst
- En dedikerad konsultchef som coachar och vägleder dig i karriären

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Du kommer till exempel att arbeta med:
* Protokoll och diarieförande
* Bokning av rum
* Följa upp projekt inom Office-paketet, exempelvis Excel


VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska både i tal och skrift, då kommunikation kommer att ske på båda språken internt
- Har stort driv och viljan att snabbt axla eget ansvar med en orädd attityd gentemot nya arbetsuppgifter
- Har arbetslivserfarenhet från yrken inom service, administration eller annan erfarenhet som vi bedömer som relevant för tjänsten
- Har mycket god datorvana, då dator används som ett centralt arbetsverktyg samt goda kunskaper inom Office-paketet, exempelvis Excel och SharePoint

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet från att skriva protokoll och diarieföra

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2023
  • Ansök senast: 29 december 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundsupport inom industri

Kundsupport inom industri

26 april 2024

18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024