Projektadministratör till Stockholm - Flera år långt uppdrag

Projektadministratör till Stockholm - Flera år långt uppdrag

Arbetsbeskrivning

Som projektadministratör arbetar du med många kontaktytor, både internt och externt. I din roll hjälper du projektledaren med administrativa uppgifter samtidigt som du bidrar till att effektivisera verksamheten.

Kortfattade arbetsuppgifter

- Hantera löpande administrativa frågor
- Hantera konsult avrop
- Hjälpa till projektmedlemmar som börjar/slutar i projektet
- Introducera nya projektmedlemmar
- Beställningar av behörigheter och hårdvara
- Ansvara för mötesdokumentation
- Ta fram utkast av dokument samt granska dokument
- Planering, mappstruktur, diarieföring och arkivering
- Stödja i administration av beslut- samt avtalshantering
- Stödja i rapportering och ekonomiska frågor
- Delta vid framtagning av styrgruppsmaterial
- Ta emot, granska och kontera fakturor
- Hantera mötesrum och flytt
- Resebokningar
- Hantera funktionsbrevlåda
- Hantera informations mail

Din kompetens behöver motsvara följande:

Du behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt. Arbetsuppgifterna är händelsestyrda och kan ändras, vilket ställer höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga.

- Gymnasial examen med relevant inriktning
- Minst fem års erfarenhet av administrativt arbete
- Office-paketet och god datorvana i allmänhet
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Två års erfarenhet av dokumenthantering
- Meriterande med erfarenhet av projektadministration
- Meriterande med erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet
- Goda kunskaper i MS Visio eller liknande

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Start omgående.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 februari 2020
  • Ansök senast: 10 mars 2020

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024