OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är struktur, organisering och spindeln i nätet ord som tilltalar dig? Tycker du om stort eget ansvar och vill ha möjlighet att vara med och utveckla en roll som är delvis administrativt utformat men med HR inslag? Då söker Subterra dig! Välkommen in med din ansökan.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Subterras räkning en Projektadministratör som kommer ha en betydande del i deras projekt i Sätra/Skärholmen samt framöver för kommande projekt.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Subterras önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Subterra. Deras intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
ARBETSUPPGIFTER
Subterra har sina rötter i Tjeckien men har sedan 2014 funnits i Sveriges tunnlar. Subterra har utfört en rad kända projekt runt om i världen inom infrastruktursektorn och arbetar ständigt med förbättring och utveckling av ny teknik och arbetsmetoder.
Som Projektadministratör kommer du arbeta aktivt med varierande administrativa uppgifter kopplat till deras projekt och anställda. Du kommer vara en del av deras projekt i Sätra/Skärholmen och hantera allt ifrån dokumentsrapportering, arkivering, kopiering och inköp av kontorsmaterial till hantering av IT system och ansvara för både yrkesarbetare i projekten såsom personalvårdande åtgärder.
Denna roll erbjuder ett brett ansvar där det viktiga är att du slutför dina arbetsuppgifter och följer upp resultatet. Du kommer ha en betydande roll för både dina kollegor och chefer och ha en bred roll som ställer krav på struktur och organiserande men framförallt på service.
Du kommer till exempel att:
* Hantera elektroniska personalliggare
* Ha visst ansvar för personaladministration
* Uppdatera anslagstavlor, se till att städning håller hög kvalité samt vara behjälplig vid frågor
* Hantera inköp samt IT
Tjänsten passar dig som är serviceinriktad ut i fingerspetsarna och som vill komma in i en växande organisation där du får möjlighet att skapa trivsel men också stötta i den dagliga administrationen. Inga uppgifter är för små eller för stora för dig då du drivs av att ha många bollar i luften.
VI SÖKER DIG SOM
* Har en avklarad gymnasial utbildning
* Har något års erfarenhet av koordination och service, t.ex. receptionist, inköp, administration alternativt arbetat med människor
* Talar och skriver flytande svenska och engelska då båda språken används dagligen i arbetet.
* Har kunskap i Officepaketet
Det är meriterande om du:
* Talar flytande tjeckiska och slovakiska
* Har haft en tidigare roll som HR-administratör eller innehar annan HR erfarenhet
Som person är du framförallt ansvarstagande där struktur och service är dina ledord. Du sitter aldrig och väntar på att få uppgifter utan hittar dem själv och har en förmåga att själv planera upp din dag och prioritera. Vi ser gärna att du är kommunikativ, positiv och utåtriktad då rollen innebär mycket extern och intern kontakt.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Omgående, med hänsyn till eventuellt uppsägningstid
* Omfattning: Långsiktigt med mycket goda möjligheter till överrekrytering
* Placering: Projektbaserat, Stockholm med utgångspunkt i dagsläget från Sätra/Skärholmen
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn04@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För
generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!
Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.
* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här
SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.
INFORMATION OM FÖRETAGET
SUBTERRA är ett tjeckiskt Bygg- och Anläggningsföretag som sedan 2004 ingår i Metrostav koncernen. I produktionsutbudet ingår berg-och byggnadsarbeten under jord, bygg och anläggning inom infrastrukturprojekt samt bygg och Fastighetsutveckling för industri och boende. Inom bolaget finns också spetskompetens för järnvägsentreprenader, tekniska installationer och miljösaneringsuppdrag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231