Projektadminstratör till Energibolag!

Arbetsbeskrivning

www.novareprofessionals.se

Är du en fena på adminstration och brinner för att ge service i världsklass? Trivs du i en roll som spindeln i nätet där du ansvarar för och hanterar varierande arbetsuppgifter? Vi söker nu en projektadminstratör till stort energibolag! Ta chansen att skicka in din ansökan redan idag.

 
Ditt nya uppdrag

I denna varierande roll kommer du att arbeta med spännande projekt där du stöttar projektledare och även fungerar som stöd till ledningsgruppen. Med ansvar för att både hantera och driva det administrativa arbetet framåt, kommer du att bli en grundpelare för verksamheten. Arbetsuppgifterna kommer att innefatta att skapa, planera samt utföra:

·         Inköpsrekvistioner

·         Fakturahantering  

·         Avtalshantering och inköp

·         Uppdatering av kostnadsrapporter

·         Bokning och planering av konferenser och resor

·         Hantering av reseräkningar för ledningsgruppen

·         Koordinera IT- och telefonibeställningar

·         Boka möten och utbildningar samt föra protokoll under möten

·         Hantera PMO kalender

·         Sköta info på intranätet samt sammanställning och koordinering av webben

·         Bistå med introduktion vid nya anställningar

·         Övrig strukturering tillsammans med projektledare/ledningsgrupp

Uppdraget är en del av Novare Professionals personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Novare Professionals och arbeta som konsult hos kund

 
Vem söker vi?

Till rollen söker vi dig som har:

·         2-5 års erfarenhet från liknande roll

·         God administrativ förmåga

·         B-körkort.

·         Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Du har en mycket god administrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt där du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt med god prioriteringsförmåga. Utöver det ser vi gärna att du är positiv, framåt och trivs i kontakten med andra människor. Därtill är du ansvarstagande, mogen och som en problemlösare.

 
Övrig information

Start: November 2018 till 29 november 2019, med mycket goda möjligheter till förlängning
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm

Låter detta intressant? Då rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande. Har du frågor runt rekryteringsprocessen eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Joakim Groth via mail till joakim.groth@novare.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Talent Manager Anna Liljegren

Talent Manager Anna Liljegren
0735148095
Talent Manager Anna Liljegren
0046735148095
Rekryterare Joakim Groth

Talent Manager Anna Liljegren
0046764291803
Rekryterare Joakim Groth
0735148095

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 12 november 2018

Besöksadress

Blasieholmsgatan 4B
None

Postadress

Blasieholmsgatan 4B
Stockholm, 11148

Liknande jobb


Områdesansvarig till Feriejobb

Områdesansvarig till Feriejobb

19 april 2024