OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta i vårt produktionsteam som ansvarar för att driva olika utbildnings-projekt för våra kunder. Det innebär bland annat att ta fram material, arbeta i vår digitala lärportal och sammanställa utvärderingar. Det är ett varierande arbete med stora möjlig-heter att utvecklas som projektmedarbetare och skaffa sig erfarenheter för att sen kunna bli projektledare.
Vi söker en serviceinriktad och positiv projektassistent till vårt kontor i Stockholm. Du är ansvarsfull och professionell. Tjänsten är deltid i 6 månader med möjlighet till förlängning.
Jobbet passar perfekt för dig som studerar, men har tid att regelbundet jobba några tim-mar varje dag.
Advantum Kompetens är ett rikstäckande utbildnings- och konsultföretag inom ledarskap, kommunikation, HR, pedagogik och affärsmannaskap. I dag är vi drygt 40 medarbetare som utvecklar individer och hjälper organisationer att nå sina mål. I Stockholm, Göteborg och Malmö erbjuder vi öppna utbildningar och vi genomför företagsinterna utbildningar och konsultuppdrag över hela Sverige. Våra kunder är allt ifrån den lokala organisationen till internationella koncerner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultansvarig Linda Bergström
08-410 40 650
Säljchef Alice Orbelin
07090618737
VD Per Dahl
0733-299 447
VD Per Dahl
0733-299 447
VD Per Dahl
0733-299447