PROJEKTASSISTENT TILL UTBILDNINGSFÖRETAG

Arbetsbeskrivning

Du kommer att arbeta i vårt produktionsteam som ansvarar för att driva olika utbildnings-projekt för våra kunder. Det innebär bland annat att ta fram material, arbeta i vår digitala lärportal och sammanställa utvärderingar. Det är ett varierande arbete med stora möjlig-heter att utvecklas som projektmedarbetare och skaffa sig erfarenheter för att sen kunna bli projektledare.

Vi söker en serviceinriktad och positiv projektassistent till vårt kontor i Stockholm. Du är ansvarsfull och professionell. Tjänsten är deltid i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Jobbet passar perfekt för dig som studerar, men har tid att regelbundet jobba några tim-mar varje dag.

Advantum Kompetens är ett rikstäckande utbildnings- och konsultföretag inom ledarskap, kommunikation, HR, pedagogik och affärsmannaskap. I dag är vi drygt 40 medarbetare som utvecklar individer och hjälper organisationer att nå sina mål. I Stockholm, Göteborg och Malmö erbjuder vi öppna utbildningar och vi genomför företagsinterna utbildningar och konsultuppdrag över hela Sverige. Våra kunder är allt ifrån den lokala organisationen till internationella koncerner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultansvarig Linda Bergström
08-410 40 650
Säljchef Alice Orbelin
07090618737
VD Per Dahl
0733-299 447
VD Per Dahl
0733-299 447
VD Per Dahl
0733-299447

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADVANTUM KOMPETENS AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • 40%-60%
  • Publicerat: 21 april 2017

Besöksadress

Karlavägen 108
STOCKHOLM

Postadress

Karlavägen 108
STOCKHOLM, 11526

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024