Projektkoordinator sökes till Dataföreningen Kompetens AB

Arbetsbeskrivning

Dataföreningen Kompetens (DF Kompetens) är en del av Dataföreningen i Sverige och fungerar som deras utbildningsbolag för kompetensutveckling inom IT. De jobbar med kompetens och karriärutveckling och deras mål är att erbjuda Dataföreningens medlemmar, yrkesverksamma inom IT, verksamhetsledare och affärsutvecklare marknadens bästa vidareutbildningar inom IT, verksamhetsutveckling och management. Detta uppnås genom ett samarbete med Sveriges ledande och tongivande experter inom respektive utbildningsområde. För mer information om företaget besök www.dfkompetens.se.

Vill du vara en del av ett engagerat bolag med utbildning som fokus? Som projektkoordinator har du ansvar för att medverka i produktutveckling och administration av Dataföreningen Kompetens uppskattade utbildningar och konferenser.

Du arbetar i ett team med fyra projektkoordinatorer men ansvarar självständigt för dina egna utbildningar och konferenser.

Arbetsuppgifter;




* Ansvara för dina projekt (kurser och konferenser) hos Dataföreningen Kompetens

* Nära samarbete med befintliga och nya samarbetspartners

* Ansvara för projektkoordinering av befintligt utbud och nya produkter hos Dataföreningen Kompetens

* Budget för respektive projekt

* Medverka i planering av marknadsföringsaktiviteter tillsammans med marknadsavdelningen

* Administration av kurser och konferenser

* Kontakt med partners, lärare och kursdeltagare

* Ansvara för uppstart av de kurser och konferenser som du ansvarar för

* Uppföljning och utvärdering

* Kundbesök vid internutbildningsförfrågningar

* Offertskrivning


Är du den vi söker?

Vi tror att du är en person som drivs av service och stort kundfokus och vill arbeta i ett sammansvetsat team. Du trivs att bygga kundrelationer och vara med och skapa affärer. Viktigt för denna tjänst är en god administrativ förmåga, samtidigt som du är prestigelös och trivs att arbeta med högt som lågt. Som person är du strukturerad och noggrann i ditt arbete samtidigt som du är driftig, har en god social förmåga och tycker att det är kul med utbildning.

Vi erbjuder;
- Värdefull erfarenhet från ett framgångsrikt företag i en spännande bransch
- Goda möjligheter att utvecklas inom projekt, administration och nätverk
- En kreativ och dynamisk arbetsmiljö med öppen och trevlig atmosfär

Tjänsten är planerad att starta i januari 2014

Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Tjänsten startar som en konsulttjänst, men med goda chanser till en fast tjänst på bolaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 12 december 2013

Besöksadress

Box 70368 10724 Stockholm
None

Postadress

Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Office Manager till vår kund i Solna

Office Manager till vår kund i Solna

8 april 2024

Administrative Manager at Serneke International

Administrative Manager at Serneke International

27 mars 2024