Projektkoordinator till internationellt storföretag

Arbetsbeskrivning

Som projektkoordinator kan du se fram emot en varierande arbetsdag där flexibla lösningar och god planering alltid behövs. Vi på Adecco Office & HR ger dig möjlighet att driva egna projekt samtidigt som du assisterar kollegor och chefen på din avdelning. 

Hur ser din arbetsdag som projektkoordinator ut?
Du kommer att arbeta med att stötta marknadsavdelningen och avdelningschefen i det dagliga arbetet och ge support gällande hantera kalender, boka resor samt planera, arrangera och sammankalla till möten och konferenser. Du ansvarar även för att koordinera aktiviteter med andra avdelningar och externa intressenter. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är att ta fram presentationsmaterial och att sammanställa rapporter. Vidare kommer du att få koordinera dina egna projekt inom processutveckling med tillhörande databaser. Uppdraget startar enligt överenskommelse.

Vem trivs här?
Du som tidigare arbetat som assistent eller projektkoordinator i en global organisation och har ett organisatoriskt tänk kommer snart att känna igen dig i arbetet. Är du en strukturerad person med goda datakunskaper i Microsoft Office och ett utpräglat kvalitetsfokus så kommer du att trivas på det här uppdraget. Har du även erfarenhet av marknadsföring, organisationsutveckling eller försäkringsbranschen så kommer du att vara en klockren kandidat! Självklart känner du dig bekväm i att använda både engelska och svenska som arbetsspråk och har en känsla för service. I arbetet som projektkoordinator går en del av arbetsdagen ut på att kommunicera över gränser och du kan prata med människor från olika delar i organisation och från hela världen, så har du god kommunikationsförmåga samt tidigare erfarenhet av att arbeta i en större organisation kommer du snabbt att komma in i arbetet. Tycker du om att arbeta självständigt men samtidigt har förmågan att samarbeta tätt med de du stöttar, har du kommit rätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Emelie Lövebrant på tel: 031-725 45 43.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid
  • Publicerat: 25 oktober 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


13 november 2023

Kultursamordnare

Kultursamordnare

6 november 2023