projektkoordinator till kund i eskilstuna

projektkoordinator till kund i eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Som projektkoordinator hos vår kund kommer du att ha ansvar över artiklar inom projektet. Är du en person som är organiserad och strukturerad? Tycker du om driva projekt framåt och ha koll på information? Då kan denna tjänst vara något för dig!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som projektkoordinator kommer du att stödja ett eller flera projekt med att hålla reda på alla nya delar, beställa delar för prototypbyggnader eller tester och följa upp order och leverans. Alla artiklar finns i en lista där som du kommer utgå ifrån för beställning och följa upp leveranser.  
Du förväntas också kommunicera med projektledare, leverantörer, inköp och verksamhet för att säkerställa leverans. 

Arbetstider
Uppdraget är på heltid fram till årsskiftet.
 Arbetstid: dagtid



Kvalifikationer
För att du ska lyckas i den här rollen ser vi att du drivs av att arbeta tvärfunktionellt med flera olika projekt, arbetsuppgifter och kontaktytor parallellt. Du är van vid kundkontakt och/eller leverantörskontakter. Vidare är du en duktig administratör med goda system- och datakunskaper.


Din personlighet kommer vara avgörande för denna roll. Personlighetsmässigt är du en riktig team player med mycket god samarbetsförmåga. Likväl som du kan du arbeta självgående och strukturerat mot uppsatta mål och deadlines. Vi söker dig som är strukturerad, organiserad och noggrann som person


Vidare ser vi gärna att:


- Du med fördel någon erfarenhet av inköp och/eller planering och/eller orderrelaterad kvalitetssäkring inom tillverkande industri
 - Du har goda kunskaper i såväl tal som skrift i svenska och engelska
-  Du har mycket god data- och systemkunskap.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information:Emma Bergvall, konsultchef, emma.bergvall@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2021
  • Ansök senast: 25 juli 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


16 maj 2024