Projektkoordinator till Stockholm

Projektkoordinator till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du redo för nya utmaningar och har erfarenhet av administration eller projektkoordinering? Då har vi nästa uppdrag för dig hos vår kund i Solna! Rollen passar dig som är målinriktad, lösningsorienterad och brinner för struktur och administration. Det känns naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både externt och internt. Du är lite av ett serviceproffs. 

I din roll kommer du vara support till företaget när det kommer till möten, bokningar och annat internt och vara spindeln i nätet som stöttar hela bolaget.  

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som projektkoordinator innebär ditt arbete att sköta allt administrativt dagligen på företaget. Det kan handla om att hjälpa medarbetare med beställningar, bokningar av möten och event och allt annat som kan dyka upp i den dagliga verksamheten. 
I denna roll ingår mycket kontakter med projektledare och andra involverade parter för att få den information som behövs.  Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team i en internationell miljö och i ett högt tempo. 

Kvalifikationer
- Minst tre års erfarenhet från av administrationsarbete
- Erfarenhet från läkemedelsindustrin
- Utmärkta kunskaper i Svenska och Engelska
- Gymnasieutbildning



Erfarenhet
För detta uppdrag söker vi dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2022
  • Ansök senast: 28 december 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024