OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här är chansen för dig som har jobbat som VS-montör eller studerat projektledning, ledarskap eller bygg att utveckla och fördjupa dina kunskaper inom projektledning! Det här jobbet kräver ett tätt samarbete med dina kollegor och innebär en fantastisk chans att utveckla din yrkesidentitet – och samtidigt ha väldigt kul på vägen. Låter det här rätt för dig? Vänta inte med din ansökan!
DINA AREBTSUPPGIFTER
Den här rollen är såväl bred som omväxlande. Du kommer huvudsakligen att planera jobb och kommande projekt på företagets två siter inom läkemedelsindustrin – leda montörerna och utföra veckovisa planeringar. Utöver detta kommer du ansvara för beställning av material, förhandla om ändringar och tilläggsarbeten som uppstår oförutsett samt vara ansiktet utåt och ha löpande dialog med kunden. Dessutom kommer du att ekonomiansvar vilket innebär fakturering, offerera projekt, lägga och följa upp prognoser. Du kommer att tillhöra en trevlig avdelning med sociala, kunniga och drivna medarbetare som gillar att ha kul tillsammans både under och efter arbetstid!
VEM SÖKER VI?
Det här jobbet passar dig som uppskattar en arbetsplats i ständig förändring mot det bättre, där ingen dag är den andra lik. Du tycker att det är kul att arbeta med projektledning, operativt och har god förmåga att anpassa din kommunikation efter mottagare och mål. Det är en förutsättning att du har ett eget driv att ta dig an nya uppgifter och utvecklas i ditt arbete. Du uppskattar ett högt tempo och har tidigare arbetat som installationsmontör eller liknande. Om du har erfarenhet av liknande arbete och arbetat som projektledare ser vi det som meriterande.
Din personlighet kommer vara avgörande för att lyckas i rollen men vi ser gärna till att du har:
•Minst gymnasieutbildning med inriktning VS/VVS eller liknande
•2 års erfarenhet inom industriarbete, exempelvis montör eller ledande montör
•Körkort B
•Flytande svenska och engelska
Meriterande för tjänsten är om du har:
•Projektledar- eller ledarskapsutbildning
•Arbetat med kalkylprogrammet Wikells
OM BRAVIDA
Vår kund är störst inom branschen i Norden och har blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare flera år i rad. Kunden är ett service- och installationsföretag som har mer än 10 000 personer anställda på fler än 150 orter i Norden med sitt huvudkontor placerat i Stockholm. De jobbar för att underhålla de funktioner som ska fungera i människans privata hushåll och kontor. Detta innefattar funktioner så som elektricitet, värme, kyla, vatten, sprinklers, ventilation, kraft och säkerhet. De jobbar för att ge fastigheter liv - dygnet runt, året om.
OM FRAMTIDEN
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av följande steg:
•CV-granskning utifrån skallkrav och meriterande.
•Kortare telefonavstämning.
•Kompetensbaserad intervju med Framtiden.
•Slutintervjuer med Bravida.
•Bakgrundskontroll.
Villkor
•Start: enlig överenskommelse
•Lön: enligt överenskommelse
•Ort: Södertälje
•Omfattning: Heltid
Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996