Projektledare som ansvarar för customer success

Arbetsbeskrivning

Wiraya finns till för den som arbetar med kundlojalitet på ett B2C-företag med en stor kundbas och ser brister med resultatet i de befintliga kommunikationskanalerna. Vår produkt är en mobil DM-kanal som ger ett högt kundengagemang som bevisat får kunder att agera. Wiraya hjälper några av Sveriges starkaste varumärken att kommunicera med sina kunder via vår avancerade teknik för automatiska samtal och SMS. Vi behöver nu din hjälp att skapa extraordinärt nöjda kunder genom att överträffa deras förväntan i större proof of concept projekt.

Du vill vara ansvarig och når alltid i mål
Wiraya erbjuder en ny teknik med många användningsområden men med ett stort behov av mycket kundanpassning för att nå framgång. Vi arbetar därför enligt en implementationsmodell med våra nya kunder, där förstudie och proof of concept är de två första stegen till långvariga kundrelationer. Som projektledare tar du över stafettpinnen direkt när beslut om att genomföra ett proof of concept tas. Du har därefter huvudansvaret för att våra projekt leder till framgång, och att kunderna därigenom väljer att fortsätta utveckla samarbeten.

Du är en social doer som inte är rädd för att arbeta hårt
Du besitter den unika kombinationen hög social kompetens, stort lösningsfokus och bred processförståelse. Att du har relevant branscherfarenhet förutsätter vi, men det är din känsla för kunden och förmåga att driva lyckade projekt som värderas högst. Du har kunskap kring CRM området och har inga problem att föra en diskussion kring kundlivscykeln, systemval, datadriven kommunikation och vilken spännande utveckling som sker inom området just nu. Du kommer att samarbeta med kunden, de ledande direktmarknadsföring- och reklambyråerna, röstproduktion och flera interna leverans- och tekniska resurser hos Wiraya.

Tidsplaner och synkade målbilder är din melodi
Vi vill ha dig som är strukturerad och har erfarenhet av att styra komplexa projekt som innefattar flera parter och som från början har otydligt definierade mål. Du hittar snabbt själva kärnan i vad som ska lösas och hjälper projektet vidare genom att tydliggöra förväntningar och målbilder som är både tydliga och mätbara. Du kommer stundtals driva många parallella projekt och har inga problem med många bollar i luften. Du har möjlighet att tillföra positivitet, ett strukturerat arbetssätt och älskar ordning och reda. Ditt arbetstempo kommer att vara högt, därför behöver du vara stresstålig, strukturerad och flexibel.

Tillsammans med dig tänker vi fortsätta vår tillväxt och hjälpa flera stora bolag med deras kundkommunikation. Wiraya erbjuder dig ett arbete i ljusa, fräscha och centralt belägna lokaler på Östermalm. Här jobbar ett härligt gäng med stort intresse för verksamheten och vi är alla stolta över att tillhöra ett framgångsrikt företag med väldigt nöjda kunder!

För mer information:
oskar@wiraya.com
+46 (0)735 11 11 18
jobb@wiraya.com

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Oskar Klingberg
08-51959100 0735111118
VD Oskar Klingberg
08-51959100 0735111118
Försäljningschef Lena Kjellqvist
08-51959100 07335210516
Försäljningschef Lena Kjellqvist
08-51959100 0735210516

Sammanfattning

  • Arbetsplats: WIRAYA SOLUTIONS AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 4 juni 2014

Besöksadress

Linnegatan 9-11
STOCKHOLM

Postadress

Linnegatan 9-11
STOCKHOLM, 11446

Liknande jobb


Multidisciplinär Projektledare

Multidisciplinär Projektledare

27 maj 2024

Multidisciplinär Projektledare

Multidisciplinär Projektledare

27 maj 2024

SÄLJANDE PROJEKTLEDARE

SÄLJANDE PROJEKTLEDARE

24 maj 2024