Projektledare Underhåll

Projektledare Underhåll

Arbetsbeskrivning

Hos oss handlar varje arbetsdag om att kommunen ska fungera och utvecklas så bra som möjligt för alla som bor och verkar här. Det är inte tvärenkelt. Prioriteringar av tid, kompetens och engagemang är sällan det. Men vi kan lova att det så gott som alltid kommer att vara värt det.

Vi söker nu en projektledare inom underhåll som vill ha hela kommunen som arbetsplats.

Fastighetsavdelningen inom Support och lokaler finns till för kommunens verksamheter genom bland annat en effektiv och hållbar lokalförsörjning. Verksamheten ska genomsyras av servicekänsla, kvalitet, flexibilitet och snabbhet. Som projektledare inom underhåll utgår du ifrån Stadshuset tillsammans med dina närmaste kollegor bestående av projektledare, installationsledare, tekniker och chefer, där ni tillsammans skapar värde för våra invånare.

Välkommen med din ansökan!

ARBETSUPPGIFTER
Som projektledare inom underhåll är ditt huvuduppdrag att utifrån framtagen underhållsprocess samla in underlag internt från våra verksamheter och kunder, men även genomföra platsbesök i syfte att sammanställa underhållsbehovet. Utifrån insamlat material budgeterar du för kommande insatser där du, tillsammans med din närmaste kollega, föreslår en underhållsplan till nämnden för kommande år.

Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att utföra underhållsbesiktningar, arbeta med utredning av miljö- och skadeärenden, beställa underhållsarbeten, utföra slutbesiktning av mindre underhållsåtgärder samt att sammanställa en underhållsplan.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av tekniska installationer och som ansvarat för underhållsplanering. Vi tror att du har arbetat inom fastighetsdrift, exempelvis som servicetekniker eller projektledare inom el, vs eller ventilation.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du trivs i sociala sammanhang och har lätt för att skapa nya relationer, då du kommer att möta människor i olika roller, både internt och externt.

Som person är du trygg, med en förmåga att förmedla ditt budskap utifrån aktuell målgrupp. Du är självgående och kan planera och organisera ditt arbete väl. Det är också viktigt att du har en förståelse för digitaliseringens roll i verksamhetens utveckling och vi ser gärna att du kommer med egna idéer på hur arbetet kan effektiviseras.

För rollen krävs B-körkort.

ÖVRIGT
Förvaltningen Support och lokaler har till uppdrag att samordna och utveckla effektivt stöd så att kommunens verksamheter kan fokusera på sina olika huvuduppdrag och ge effektivare service till kommunens invånare. Vi ansvarar för kommunens övergripande samordning och utveckling av tjänster inom områden som måltid, fastighet, personal, ekonomi, inköp, information, kundtjänst och IT.

Läs mer om Skellefteå här:
https://skelleftea.se

Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag samt annonsförsäljare undanbeds.

Kontaktpersoner på detta företaget

Margareth Johansson, sektionschef
0910-73 50 00, 070-661 20 92
Gunnar Olofsson, SACO
0910-73 50 00
Ralph Hedlund, Vision
0910-73 50 00
Anna Källsved, Gruppledare
0910-73 50 00, 070-330 23 54
Urban Stenberg, Vision
0910-73 50 00, 070-370 69 80
Erika Nilsson, avdelningschef
0910-73 50 00
Karina Frimodig, Vision
0910-73 50 00
Liselotte Bruse, chef Informationsenheten
0910-73 50 00
Peder Lundberg, enhetschef
0910-73 50 00
Annette Lindgren Atterhem, SACO
0910-73 50 00

Sammanfattning

Besöksadress

Trädgårdsgatan 6
None

Postadress

None
Skellefteå, 93185

Liknande jobb


Fastighetstekniker med kunskap inom el

Fastighetstekniker med kunskap inom el

8 maj 2024

Drifttekniker

Drifttekniker

8 maj 2024

Drifttekniker

Drifttekniker

8 maj 2024