Projektstöd

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Till vår kund Vattenfall söker vi nu dig som med ekonomisk och administrativ bakgrund vill arbeta som projektstöd. Du kommer att arbeta hos deras avdelning Service stationer som finns i Båberg.

Arbetsuppgifter
Som projektstöd kommer du att arbeta nära projektledningen för att hålla ordning och reda. Du kommer att ansvara för att stödja och avlasta projektledare med exempelvis planering, struktur, ekonomisk uppföljning och ärendehantering. I ditt arbete ingår även att bland annat skapa och upprätthålla rutiner och struktur för projekten, dokumenthantering, avtalstolkning, fakturahantering och löpande ekonomisk hantering i projekten.

Formell kompetens
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med ekonomiskt och/eller administrativt arbete där du självständigt hanterat rapportering, uppföljning, fakturor, avtal och allmän projektadministration. Vi ser att du är en van datoranvändare med skicklighet att söka och värdera information.

Meriterande är om du har kunskaper i ekonomisystem och ärendehanteringssystem som SAP.


Personliga egenskaper
Vi söker dig som är en ansvarstagande och engagerad person med förmågan att arbeta självständigt och god initiativförmåga. Du har en god social förmåga i dina kontakter och i ditt samarbete med såväl kollegor som kunder. Det är viktigt för dig att erbjuda och upprätthålla en jämn och god service med hög kvalitet.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Heltid/Trollhättan

Tillträdesdag
Enligt överenskommelse

Information
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag går ut så välkommen med din ansökan redan idag på www.lernia.se.

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Philip Almén Arcangioli

Christofer Skoogh

Christofer Skoogh
0722541343
Ida Holmberg
0722-541304
Emmy Cederlund

Linnéa Jumark

Monica Dahlberg

Monica Dahlberg
072-254 13 43

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Uddevalla
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 5 april 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Uddevalla
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Uddevalla, 45142

Liknande jobb


Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024

1 maj 2024

Vi söker en administratör

Vi söker en administratör

8 maj 2024