Projektsupport

Projektsupport

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill arbeta med projektsupport på vår projektavdelning. Om du blir nyfiken på EcoGuard och rollen som projektsupport så fortsätt gärna läsa nedan
Gillar du tekniska frågor och är administrativ som person med viljan att alltid leverera hög service, vill du jobba tillsammans med andra som brinner för teknik och utveckling? Om du dessutom lockas av att arbeta i ett bolag med stark teamkänsla och som gör gott för miljön varje dag kan Ecoguard vara platsen för dig.
EcoGuard är ett företag som kan erbjuda dig en fartfylld och spännande resa inom ett teknikfyllt område där EcoGuard är det ledande bolaget på svenska marknaden idag.
På EcoGuard finns två tjänster som projektsupport varav vi nu söker den ena. Rollen är en del av vår Projektavdelning och du kommer ingå i ett väloljat team där alla har stort kundfokus och dessutom har väldigt kul på jobbet.

EcoGuard AB agerar i en tillväxtbransch där våra tjänster hjälper fastighetsägare att minska sin energianvändning och därmed minskad miljöpåverkan. Om du har ett tekniskt intresse, grundläggande nätverkskunskaper och är en god administratör samt lockas av att arbeta i ett bolag med stark teamkänsla och stort fokus på kundvård kan denna tjänst vara rätt för dig.

För att passa i rollen ser vi gärna att du har en bakgrund inom någon typ av administrativ service inom ett tekniskt område eller att du ex.vis gått en utbildning inom nätverk/teknik på gymnasienivå. Du behöver ha någon vana från kundkontakt och ser snabb och god kundservice som en självklarhet. Datorn och telefonen är dina främsta verktyg och tjänsten kräver att du tar ett stort eget ansvar för ditt dagliga arbete. Du kommer arbeta nära vår supportavdelning och våra projektledare.


Huvudarbetsuppgifter:
· Registrering/administrering i databaser.
· Registrering av monteringsrapporter och funktionskontroller av våra installationer.
· Kontakt med kund för att samla in information till konfigureringar.
· Konfigurering av våra produkter såsom Centralenheter, EcoCom och M-bus-konvertrar.
· Hålla koll på lagernivåer samt tillhörande inköp av ovan produkter.
· Enklare support inom IP.
· Packa, skicka och ta emot paket.
· Bistå i arbetet med att ta fram underlag för kundernas debiteringar.

På EcoGuard har vi självklart kollektivavtal. Vi är kopplade till företagshälsovård via Avonova. Hos oss får du självklart friskvårdsbidrag och möjlighet att träna på arbetstid.

Välkommen med din ansökan, sista dag för ansökan är 1 okt 2022

Kontaktpersoner på detta företaget

kontorschef Annica Ängerek
019252100
kontorschef Annica Ängerek

HR Annica Mälman Ängerek
019252100
Dan Wikström
+46735-294488

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ECOGUARD AB Örebro
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2022
  • Ansök senast: 1 oktober 2022

Besöksadress

Radiatorvägen 11
Örebro

Postadress

None
Örebro, 70227

Liknande jobb


13 maj 2024

Ansvarstagande administratör/kontorist sökes!

13 maj 2024