Quality Assurance sökes till Samsungs kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Teleperformance Nordic

Nu söker vi en Quality Assurance till vårt kundtjänstuppdrag för Samsung!

Att arbeta med Quality Assurance innebär att du får möjlighet att bidra med den kunskap du har inom kundtjänst för att bidra till att utveckla kundtjänstteamen och att hjälpa teamledarna med feedback till agenterna. Du kommer även att kunna hjälpa till med att identifiera utbildningsbehov som ett led i att förbättra kvalitén i samtalen. Du ska kunna presentera dina analyser på ett tydligt och strukturerat sätt för såväl teamledare som för klienten.

Eftersom tjänsten inkluderar mycket administration är det viktigt att du har en god analytisk förmåga, att du kan arbeta självständigt samt att du har ett stort engagemang i ditt arbete. Det är viktigt att du är ansvarstagande, strukturerad och att du gillar att lösa komplexa problem.

Vi söker någon som har goda kunskaper inom och minskt 6 månaders erfarenhet av kundtjänstområdet.

Vi söker dig som
- är flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift
- har utmärkta kunskaper i Excel
- har minst 6 månaders arbetserfarenhet från kundtjänst
- har kommunikativa, pedagogiska och analytiska färdigheter
- är resultatorienterad, självständig och serviceminded


Tjänsten är på 100 % med start snarast möjligt. 


Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren

Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com

Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40
Maria Lindgren, Recruiter
0703543040
Rektor Petra Rydbacken
0725-367220
Teamledare Property Brice Leclercq
0200891500
Servicechef Brice Leclercq

Advokat Peter Zeijersborger
031-16 21 20
Utbildning & Kommunikation Jonna Nielsen
031-16 21 20
Josefine Wallander

Josefine Wallander

Johan Zizala

Regionchef Henrik Pamp
0200891500
Calle Odén

Emma Lagerbielke
emma.lagerbielke@se.teleperformance.com
Christian Aronsson, Rekryterare (christian.aronsson@se.teleperformance.com)

Christian Aronsson
christian.aronsson@se.teleperformance.com
Josefine Wallander
031-899405
Hanna Söder
hanna.soder@se.teleperformance.com
Hanna Söder
0703543040
Ulf Abrahamsson, driftchef
0707-80 01 22
Ludvig Kärmander
Ludvig.Karmander@se.teleperformance.com
Marika Väliranta
08-6102200
Marika Väliranta
marika.valiranta@se.teleperformance.com
Daniel Lindgren
+46 70 915 11 19
Jonas Emanuelsson
+46 76 001 73 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Göteborg
  • 1 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • 100%. Tillträde: Snarast möjligt tillsvidareanställning

Besöksadress

Aröds industriväg 66
GÖTEBORG

Postadress

Masthuggstorget 3
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Projektkoordinator

Projektkoordinator

24 February 2020

Schemaspecialist

20 February 2020

Leankoordinator

8 October 2013

Kvalitets- och miljösamordnare

14 August 2017