OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
QWORK Sweden AB
Kundföretaget
Qwork förser företag med nya medarbetare och därigenom ny kompetens och energi. Vi är ett rikstäckande bemanningsföretag och auktoriserade via Almega och branschorganisationen Bemanningsföretagen och söker nu en duktig konsultchefsassistent som vill jobba extra vid behov.
Arbetsbeskrivning
Huvuduppgiften är att utgöra ett stöd i konsultchefens dagliga arbete med arbetsuppgifter såsom:
- Bemanning och schemaläggning av uthyrd personal
- Rekrytering: från urval till referenstagning
- Search
- Övriga administrativa arbetsuppgifter
Arbetstiden kommer att variera i förhållande till konsultchefens arbetsbelastning, även resor till Falkenberg och Trollhättan kan förekomma.
Din profil
Vi vill att du ska ha fullföljt ditt andra år på Personalvetarprogrammet och att du fortfarande är student. Meriterande är tidigare erfarenhet av att ha arbetat administrativt, som assistent och gärna med erfarenhet av rekrytering.
Har du arbetat med Intelliplan är det ett stort plus.
För att passa för detta arbete söker vi dig som har energi och en hög serviceförmåga. Tycker om att jobba målfokuserat och är självgående, att du är professionell och stresstålig ser vi som en självklarhet.
Urvalet är löpande så skicka in din ansökan omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Josefin Kernell
Carin Carlsson