Rådgivare till Electrolux!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som är en person som alltid sätter kunden i fokus och som vill ge kundservice utöver det vanliga.  
 
 
HUR SER EN ARBETSDAG UT? 
 
Din roll på Webhelp kommer innebära att arbeta med kundservice för Electrolux och dina arbetsuppgifter kommer vara fokuserade på att på bästa möjliga sätt lösa de problem kunden har gällande sin produkt. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.  
 
Detta kan vara en utmanande roll samtidigt som det kommer att vara otroligt utvecklande och lärorikt på en arbetsplats med högt i tak och hjälpsamma medarbetare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till utveckling och det finns mängder med karriärmöjligheter inom företaget.  
 
”Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand – det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått. Det är ett ständigt lärande vilket jag verkligen motiveras av.” – Johanna, Advisor 
 
ÄR DET DIG VI SÖKER? 
 
I arbetet kommer du lära dig att hantera olika sorters kunder; glada som arga, nöjda som missnöjda och kunniga som helt ovetande. Detta gör att vi söker efter dig som har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och som inte har några problem att anpassa dig till nya situationer. 
 
Du kommer få möjlighet att utveckla din retorik, lära dig konflikthantering, blir mer pedagogisk men framförallt kommer du lära dig vikten av att kommunicera med människor. Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget. 
 
Vi ser att du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av människor. Grundläggande datorvana krävs för att klara av jobbet.  
 
VAD KAN VI DÅ ERBJUDA DIG? 
 
Här på Webhelp och Electrolux genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng på 70 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. Vi delar kontorsyta med många andra uppdrag så du kommer träffa många nya härliga människor och framtida vänner. 
 
”Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” – Simon, Advisor  
 
OM JOBBET 
 
Region 
Stockholm 
 
Arbetstid 
Kundtjänsten har öppet 07:30-18:00 på vardagar samt 10:00-18:00 på helger. Varierande arbetstider förekommer. 
 
Schema släpps en gång i månaden vilket gör att du kan planera din fritid samt att det även går att byta pass med kollegor.  
 
Lön / Förmåner 
Löner enligt kollektivavtal 
Friskvårdsbidrag 
Massagebidrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic Kalmar
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • enligt kollektivavtal Enligt Kollektivavtal
  • Öppettider vardagar 07:30-20.00 samt helger 10:00-18:00 Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
  • Publicerat: 20 april 2019

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024

16 april 2024