Ramavtalsansvarig konsultförmedlare till Upgraded People // Stockholm

Ramavtalsansvarig konsultförmedlare till Upgraded People // Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du göra karriärdrömmar till verklighet i en dynamisk roll med stort eget ansvar? Har du listat relationer som spetskompetens i CV:t? Se hit!

Om rollen
Drömmer du om stora utvecklingskliv på kort tid? Välkommen till en ny roll hos oss på Upgraded People! Du kommer att vara en nyckelperson i arbetet med våra vunna ramavtalskunder inom offentlig sektor där sturktur och noggrannhet är vägen till framgång. Du är del av ett innovativt och hjälpsamt team som, precis som du, drivs av att skapa affärer och bygga relationer. Med dedikerat ansvar för två betydelsefulla kunder i den offentliga sektorn ser du till att helhetsleveransen är av högsta kvalitet. Med kundnöjdhet som högsta prioritet, förser du dina kunder med rätt kompetens och matchar dem med rätt uppdrag. I dina primära arbetsuppgifter ingår bland annat att genomföra search i externa och interna kanaler. Dessutom kommer du förhandla arvode och villkor med leverantörer och ha förberedande samtal med kandidater inför kundintervjuer. En ny roll med stora utvecklingsmöjligheter!

Våra önskemål:


- Ett par års erfarenhet inom HR, rekrytering, IT eller försäljning

- God administrativ förmåga och en serviceminded approach

- Tidigare erfarenhet av kundkontakt och att arbeta mot och skarpa deadlines

- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift

- Meriterande med eftergymnasial utbildning

Vad vi erbjuder:


- Möjlighet att arbeta med många kontaktytor och i ett team som präglas av en stark och händelserik företagskultur.

- En platt organisation med korta beslutsvägar som främjar nya idéer och initiativ.

- En stark tillväxtresa med mängder av utvecklingsmöjligheter.

Om oss
Allting handlar om goda relationer. Det vet säkert du som läser. Och det vet vi på Upgraded People, (https://upgraded.se/jobba-hos-oss/) ett företag som arbetar med förmedling av konsulter. Vi för samman organisationer med rätt personer och är den självklara partnern när det handlar om kompetensförsörjning. Vi är ca 25 personer och finns på fem orter i Sverige. Vi är ett entreprenörsdrivet, positivt och personligt gäng med marknadsvinnande erfarenheter och vi alla älskar att bygga relationer genom nöjda kunder och roliga samarbeten.

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + provision
KONTAKT: Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-11-26 (Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum)

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2023
  • Ansök senast: 26 november 2023

Besöksadress

Kungsgatan 42, Göteborg
None

Postadress

Kungsgatan 42
Göteborg, 41115

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024