Real Time Manager

Real Time Manager

Arbetsbeskrivning

Det här är vi  

För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.  

Hos oss på Telenor är våra kunder det viktigaste vi har – och vi har bestämt oss: vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder! Nu satsar vi stort på vår kundupplevelse och kundservice och bygger bland annat upp en helt ny kundservice på vårt huvudkontor i Råsunda. 

Brinner du också för kundservice och vara en del av den här resan tillsammans med oss? Då kanske det är just dig vi söker!

Vad du kommer att göra

I rollen som Real Time Manager i vår nya kundserviceorganisation spelar du en nyckelroll i optimeringen och planeringen av vår dagliga verksamhet. Du balanserar den dagliga driften avseende kostnadseffektivitet och styrs av den primära uppgiften: att möta våra kunders förväntningar av en service i världsklass.

Inom ramen för rollen övervakar du inkommande uppgifter i realtid och fördelar dessa efter vår befintliga kapacitet samt säkerställer att vi har rätt bemanning både på kort- och långsikt. Du arbetar i tätt samarbete med Work Force Manager rörande schemaläggning och planering av övriga aktiviteter.

Du kommer att jobba med:
* Realtidsövervakning av inkommande uppgifter och tillgänglig personal
* Övervakning och eskalering av eventuella tekniska problem
* Säkerställa kompetenstäckning över dagen
* Rapportering av KPI:er och avvik

Vem du är

För att lyckas i rollen som Real Time Manager har du en stor passion för kundnöjdhet och vill vara med på en resa att ta vår kundservice till nya höjder. Du förstår vikten av din roll för en välfungerande verksamhet och är trygg i att fatta snabba beslut i en ständigt föränderlig miljö. Du säkerställer ett gott samarbete mellan drift- och IT team för att vidare kunna eskalera, rapportera, följa och lösa incidenter med berörda team. Starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och/eller liknande yrke.

Vi ser att du har
* God analytisk förmåga
* Flytande i svenska och engelska
* God skriftlig och muntlig kommunikation

Vårt löfte  

Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: 
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. 
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer. 

Sök till oss idag  

Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Johanna Lagerholm, johanna.lagerholm@telenor.se. Skicka inte ditt cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.  

Sista ansökningsdagen: vi utvärderar applikationer löpande så sök idag.

Placeringsort: Stockholm  

Bra att känna till 

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2023
  • Ansök senast: 16 oktober 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

23 maj 2024