Receipts Administrator till Benify!

Arbetsbeskrivning

Receipts Administrator till Benify!
Benify expanderar i snabb takt och vi söker nu ytterligare en stjärna till vår härliga kundservice inom gruppen Receipt Administrators.
Är du noggrann och effektiv?
Trivs du med att arbeta i grupp i ett högt tempo?
Då kan det vara dig vi söker!
Vi är en sammansvetsad grupp som gärna umgås både på kontoret och efter arbetstid. Vi älskar det vi gör, arbetar hårt och gillar att ha kul tillsammans. Vill du bli en del av vårt gäng?

OM TJÄNSTEN
Som Receipt Administrator kommer du att arbeta med Benifys post- och kvittohantering samt kringliggande administration. Varje dag mottar vi stora volymer med fysisk post, samt digitala kvitton från medarbetare hos våra kunder. Ditt uppdrag är att tillsammans med gruppen öppna posten, granska, dokumentera och arkivera dessa. I arbetet ingår även att informera avsändaren via e-post eller telefon att meddela om underlaget är godkänt eller ej, och vid behov begära kompletterande underlag.

Dina arbetsuppgifter:

• Öppna och sortera inkommande post från medarbetare hos våra kunder
• Hantera kvittounderlagen samt dokumentera och arkivera dessa
• Informera avsändaren via e-post eller telefon och meddela om underlaget är godkänt eller ej
• Samarbeta med andra avdelningar på Benify för att hålla dig uppdaterad om de senaste reglerna gällande godkända friskvårdsaktiviteter
• Tillkommande administrativa uppgifter


VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och effektiv. Benify sätter stort värde på teamkänsla och samarbete, framåtanda och flexibilitet. Vårt mål som företag är ”world domination” – ett mål vi hoppas att du vill dela med oss. Vi hoppas att du tycker om att arbeta mot mål då vi mäter vår framgång regelbundet i form av olika statistiska mätbara mål.

Vi ser gärna att du som söker har:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av service från butik, hotell, restaurang eller liknande arbete
• Har viss administrativ erfarenhet
• Kan hantera svenska och engelska i tal och skrift


Start: Omgående
Omfattning: Heltid, visstidsanställning till och med 31/3–2019 med chans till förlängning
Plats: Östermalm, Stockholm
Kontaktperson: Philip Niemi


ANSÖKAN
Brinner du för administration? Vill du följa med på vår resa mot att erövra världen? Klicka på ”Ansök” nedan för att snabbt och enkelt anmäla ditt intresse. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att ansöka! Tjänsten kan komma att tillsättas före sista datum.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Benify Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 4 juni 2018

Besöksadress

Banérgatan 16
None

Postadress

Banérgatan 16
Stockholm, 11523

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024