OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Scandic - hotell med sunt förnuft Scandics värderingar har sina rötter i det nordiska arvet. Vi införde den klassiska, nordiska "ta hand om varandra"- känslan, kultiverade den till ett avslappnat och prisvärt hotellkoncept med bra kvalitet. Alla våra värderingar och de beslut som fattas inom Scandic grundar sig på nordiskt sunt förnuft. Scandic ska erbjuda service som är tillgänglig och prisvärd för de många människorna, en avslappnad upplevelse som fungerar för alla. Det ska vara enkelt. Det ska vara valuta för pengarna. Vi ska visa öppenhet. Man kan summera sättet vi arbetar på som "omtanke", att bry sig om andra människor. Du kan se Omtanke i sättet vi tar hand om våra gäster. Det är också en guide i vårt uppförande gentemot kollegor och partners. Scandic Hasselbacken söker glad och serviceminded receptionist till vår Reception! Scandic Hasselbacken är ett Konferenshotell med 112 hotellrum och ligger naturskönt på Kungliga Djurgården mitt i Stockholm. Med totalt 17 mötes- och festvåningslokaler kan vi erbjuda alltifrån det lilla styrelsemötet till föreläsningar eller banketter för upp till 220 personer. Restaurang Hasselbacken har traditioner från 1920-talet ståtar med interiör av kristallkronor, glas- och gulddekorationer i taket och en fri utsikt över parken och vattnet. Sommartid har vi servering på vår Terrass med både bar och restaurang. Köket flyttar då ut i vår Grillhus. Totalt kan vi ta emot 180 gäster samtidigt i Restaurangen. Hasselbacken har också två större festvåningar där vi arrangerar många större fester och bröllop. Vår Reception består av 4 dag receptionister och 2 nattreceptionister, samt några extra vid behov. Receptionen är alltid bemannad och vi jobbar 2 per pass. Vi använder oss av bokningssystemet i Fidelio och det är ett krav att du kan detta.[[ Vi söker dig som har ett stort intresse för service och att möte olika typer av människor. Du ska gilla att arbeta i team och visa stort engagemang för våra gäster. Det krävs att du har ett sinne för ordning och reda och att du är noggrann i ditt arbete. Du ska ha lätt för att ta beslut, vara ansvarsfull och initiativrik. Du ska alltid ha viljan att ge det lilla extra, sätta gästen i fokus och vara strukturerad och självgående.Arbetsuppgifterna är sedvanliga så som in- och utcheckning, kassahantering, telefonväxel, bokningar, mm. Tillträde till denna tjänst är i[maj. Anställning heltid/tillsvidare. Välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Michael Söderberg
+46 0851734308
Tomas Lindkvist
Jessica Hagberg
+46 0721709762
Parisa Amoor
johan Wijkman
+46 721802079, +46 721802079
Kajsa Andersson