OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stadsbostäder är ett privatägt företag i Malmö som förvaltar fastigheter på uppdrag av privatpersoner, bolag och bostadsrättsföreningar. Vi erbjuder våra uppdragsgivare en totalförvaltning som omfattar; ekonomi, uthyrning, hyresgästkontakter, teknisk förvaltning och fastighetsskötsel. För närvarande förvaltar vi ett 100-tal fastigheter huvudsakligen i Malmö. För mer information om oss: www.stadsbostader.se
Vi erbjuder en intressant och utvecklande roll i ett bolag med lång erfarenhet från branschen.
Som receptionist är du företagets ansikte utåt och spindeln i nätet både internt och externt. Du är en viktig person i arbetet med att erbjuda våra kunder en förstklassig service.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är ta emot och hantera samtal via vår telefonväxel samt besökare till vårt kontor, hantera in- och utgående post, skanna fakturor, beställa och lämna ut nycklar, administrera namnbyten, skriva anslag samt assistera med diverse andra administrativa uppgifter. Vi förväntar oss även att du aktivt bidrar med att utveckla och förbättra rutiner inom företaget.
Som person är du utåtriktad, positiv och trivs med att arbeta i ett högt tempo med flera parallella uppgifter. Du är strukturerad och serviceinriktad, samt tar gärna egna initiativ och tvekar inte att rycka in där det behövs. Du har datorvana från Officepaketet.
Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i centrala Malmö. Ansökan med CV och personligt brev skickas till rekrytering@stadsbostad.se. Ansökningarna behandlas löpande.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?