Receptionist

Receptionist

Arbetsbeskrivning

Adecco

Vi söker en social och glad person som vill arbeta som receptionist/administratör hos en av våra kunder.

Om tjänsten

Som receptionist/administratör har du en central roll i företaget. Du är ansiktet utåt! Din huvudsakliga uppgift är att välkomna och ta emot besökare, både fysiskt samt via telefon. I din roll som receptionist kommer du både hantera växeln samt utföra administrativa uppgifter.

Du ingår i en liten grupp där du jobbar nära dina kollegor och där alla uppgifter som ska hanteras utförs inom gruppen.

Om dig

Vi söker dig som vill ha ett omväxlande arbete och som har möjlighet att börja ganska omgående. Meriterande är om du har erfarenhet av växel/reception och har arbetat med administrativa uppgifter tidigare men det är inte ett krav.
Vidare ser vi att du är social, positiv och flexibel. Du är ansvarstagande och gillar den dagliga kontakten som du får med kunder och kollegor.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet!

Om Adecco

Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du blir anställd hos Adecco men arbetar ute hos en eller flera av våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att arbetsplats, arbetstider och arbetsuppgifter kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen

Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag på 100 % med tillsättning så snart som möjligt och fram till augusti men chans till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder generöst friskvårdsbidrag m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan

Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Johanna Forsell, 073 684 71 65

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Receptionist, Skellefteå, administratör, konsult, kontor

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2022
  • Ansök senast: 13 mars 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


16 maj 2024