Receptionist i världsklass

Arbetsbeskrivning

Arena Personal AB

Om företaget
Arena Personal och Arbetslivsresurs stärker organisationer, grupper och individer när det gäller rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Till hösten flyttar vi till gemensamma lokaler i centrala Stockholm och vi söker därför en receptionist.

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer delvis bestå av klassiskt receptionsarbete, nämligen att ta emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. Växeltelefoni, informationshantering och registrering är också en central och betydelsefull del av arbetet. Även allmänna varierande kontorsgöromål kommer ingå i rollen, t.ex. att boka konferensrum, ansvara för posthantering, beställning av kontorsvaror och hålla ordning och reda i lokalerna.

Din profil
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och administrativt arbete. Service är din ledstjärna och du tycker om att göra ”det lilla extra” med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Naturligtvis är du även en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.

Rätt person för uppdraget har utmärkt datorvana, behärskar Officepaketet mycket väl och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. Vi använder oss idag av affärssystemet Intelliplan, tidigare erfarenhet från detta är därför meriterande.

Uppdraget kommer att starta den 1:a september, tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda till dagtid.

Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om oss
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 19 juni 2013

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Säljande receptionist till Nordic Wellness Bankeryd

18 april 2024

Receptionist Heltid till Nordic Wellness Laholm

18 april 2024

Sommarjobb Telefonist och Kundservice - Kalix Tele24 AB

Sommarjobb Telefonist och Kundservice - Kalix Tele24 AB

18 april 2024