receptionist kontorshotell

receptionist kontorshotell

Arbetsbeskrivning

Ansvarig receptionist för vårt kontorshotell vid Backa Strand
Arbetstider:
måndag - torsdag ( 75%) 08.00-16.00 ( 30 min lunch + frukost), men med stor möjlighet till 80-100% på sikt.
I arbetet innebär administrativa uppgifter, kund-och leverantörsreskontra, hyresgästsupport, konferens- och frukostvärdinna, lokalvård, försäljning etc
Då du jobbar mycket själv, krävs hög disciplin, närvaro och eget driv
Svenska och Engelska i tal och skrift är krav
Körkort B samt bil är ett krav, då det blir en del inköp inom Göteborgs området
Tjänsten skall tillsättas under april månad, där du går tillsammans med nuvarande ansvarig under 1 vecka.
Lämplig ålder 22-60 år

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Com In Space Office AB Hisings Backa
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2024
  • Ansök senast: 3 april 2024

Postadress

Backa Strand Gata 2
Hisings Backa, 42246

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024