Receptionist med hög servicekänsla

Arbetsbeskrivning

För uppdrag ute hos vår kund så söker vi nu en receptionist. Detta är ett arbete för dig som vill vidare inom receptionsyrket och utmana dig själv och din servicenivå. Vårt kundföretag är ett av Sveriges ledande fastighetsbolag inom uthyrning av kontorslokaler och fastighetsutveckling. De har tagit sig till denna position på marknaden genom att ge en utmärkt service och alltid ge ett professionellt bemötande. Därför söker de nu en receptionist som kan möta de krav som företagets ställer då det gäller detta. I din yrkesroll så hanterar du alla typer av ärenden. Utöver traditionella receptionsuppgifter så kommer du att vara spindeln i nätet och hantera ärenden så som akriviteter och events för hyresgäster och fastighetägare, post- paket- bud och godshantering samt att vara marknads- och informationskanal till de övriga avdelningarna. Vi letar efter en representativ person med ett gediget intresse för service och viljan att leverera en hög nivå. Du är en person som inte är rädd för att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Att ha erfarenhet inom fastighetsbranschen är meriterande, men det viktigaste är att du tidigare har arbetat inom reception och har en förståelse om vad som krävs. Detta är det perfekta jobbet för dig som anser dig ha en hög servicenivå, en mycket god organisationsförmåga samt en vilja att alltid vilja utvecklas. Tjänsten är på heltid, kontorstid, provanställning 6 månader och därefter tillsvidareanställning. Är det ett jobb för dig? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024