Receptionist mitt i city till global aktör inom kollektivtrafiken!

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att leverera service i världsklass och att få chansen att utvecklas hos ett stort globalt bolag? Sök då tjänsten som receptionist redan idag då urvalet sker löpande. Glöm heller inte att motivera vad service i världsklass är för just dig!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en receptionist på heltid under perioden 2/9 till 31/12, där du erbjuds en gedigen introduktion till arbetet av erfarna kollegor. Du kommer sitta i moderna lokaler mitt i citys puls intill centralstationen där du tar emot både interna medarbetare och besökare. I rollen ansvarar du även för att sköta kommunikation både internt och externt över mail och telefon. Utöver detta hanterar du inköp av kontorsmaterial samt producerar och administrerar utförandet av ID-kort, nycklar samt passerkort till medarbetare. En av dina främsta arbetsuppgifter är även att säkerställa att lokalerna hålls rena och snygga samt att rapportera eventuella avvikelser enligt de rutiner man på bolaget har satt upp. Då bolaget är internationellt kommer du i din roll som receptionist möta samt bemöta människor från hela världen. Det finns goda chanser för rätt person, att bli förlängd eller överrekryterad på uppdraget.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande https://www2.academicwork.se/jobbsokande/konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du till exempel att:


* Säkerställa att gemensamma lokaler och utrymmen är i representativt skick
* Vara ansiktet utåt gentemot interna medarbetare och besökare
* Samordna godsmottagning samt ansvara för hantering av beställningar av bl.a. kontorsmaterial och ID-brickor.


VI SÖKER DIG SOM
* Har minst 1 års erfarenhet av arbete i reception eller kundtjänst


* Har gymnasial examen
* Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
* Har mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
* Har en god systemvana


Det är meriterande men inget krav om du…


* Har erfarenhet av telefonsupport sedan tidigare


Som person är du:


* Serviceminded
* Ansvarstagande
* Strukturerad


ÖVRIG INFORMATION


* Start: 2/9
* Omfattning: Heltid
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Centrala Stockholm
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid 8-17
  • Publicerat: 20 augusti 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Front office crew

Front office crew

16 april 2024

Receptionist

Receptionist

14 april 2024

10 april 2024