Receptionist / Office Manager till väletablerat searchföretag

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Du kommer att vara företagets ansikte utåt. Du tar emot besökare vid entrédörren, förbereder kaffe, luncher mm vid möten. Du ansvarar för den allmänna ordningen på kontoret och i mötesrummen. I rollen ingår att ta emot och lägga in CVn i databasen, boka intervjuer samt vara med på morgonmöten/rekryteringsmöten. Du är även kontaktperson gällande vissa leverantörer såsom kopiator, telefoni mm och assisterar VD i hans dagliga arbete. Du ser till att det finns mjölk, frukt, blommor mm på kontoret. Enklare ekonomiuppgifter ingår i rollen.

Din profil

Vi söker dig som trivs i en bred roll med arbetsuppgifter högt som lågt där service är ett stående inslag. Din personlighet präglas av hjälpsamhet, noggrannhet, humor och sinne för detaljer. Du är ansvarstagande och prestigelös som person och är rak i din kommunikation. Du är en van användare av Officepaketet och talar och skriver obehindrat på engelska och svenska. Du bör ha ett intresse för samhällsfrågor. Det är en fördel om du har arbetat i reception på t.ex en advokatbyrå eller finansbranschen

Övrigt

Tjänsten är en rekrytering hos vår kund, tjänsten är på heltid och ska tillsättas snarast.  Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Intervjuer sker löpande, så om du tycker att din profil passar in på tjänsten, tveka inte utan sök så snart som möjligt via annonsen på vår hemsida www.sifferverket.se

Om du vill veta mer kontakta Josephine Ivstam rekryteringskonsult: josephine.ivstam@sifferverket.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SIFFERVERKET I SVERIGE AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid Heltid tills vidare
  • Publicerat: 13 maj 2014

Liknande jobb


20 maj 2024