Receptionist sökes

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker nu dig som vill arbeta som receptionist inom vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att arbeta som receptionist hos ett av våra kundföretag.Förekommande arbetsuppgifter är att ta emot besökare, svara i telefon och ha hand om posthanteringen.Andra uppgifter kan vara bokning av resor och hotell, fakturahantering och beställningar av kontorsmaterial samt andra administrativa uppgifter.Att köpa in kaffe och frukt, vattna blommor och liknande kan också falla inom ditt arbetsområde.Uppdraget är på heltid med start under september månad.På sikt kommer tjänsten att bli mer administrativ, innehållande ordermottagning. Vi söker dig som har arbetserfarenhet från reception och som trivs med att ge service.Har du tidigare vana av arbete i växel är det meriterande men inget krav.Vidare har du god administrativ förmåga och goda kunskaper i engelska.Du har även god datavana, framförallt rörande Officepaketet, och har du arbetat med SAP är det meriterande. Som person är du positiv och prestigelös samt självständig och proaktiv i ditt arbetssätt.Du är en social och serviceminded person som tycker om att ha kundkontakt.Stor vikt kommer att läggas vid personliga lämplighet.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag.Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.

Sammanfattning

Liknande jobb


Junior receptionist till Sectra

Junior receptionist till Sectra

13 juni 2024

Receptionist på ett längre vikariat

Receptionist på ett längre vikariat

12 juni 2024

12 juni 2024