Receptionist sökes till internationellt teknikföretag

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Arbetsbeskrivning
Huvudsakliga ansvarsområden
• Hälsa gäster och besökare välkomna på ett vänligt och professionellt sätt, erbjuda förfriskningar och avisera besök.
• Hantera personal ID-kort, besökssystem och rutiner, kontakter med entreprenörer, leverantörer etc.
• Agera på ett professionellt sätt i alla lägen.
• Svara på inkommande samtal och hantera förfrågningar
• Säkerställa att receptionen är snygg och presentabel hela tiden, inklusive skrivbordet och besöksområde
• Övervakning av interna biljettsystem, kontroll av biljetter och hantera visitkort samt felanmälningar av byggnad,etc.
• Boka taxi för personal och besökare efter behov
• Sortering och loggning inlägg, acceptera leveranser, frankering för utgående post
• Boka internationella transporter och boknings kurirer
• Acceptera catering och alla leveranser andra leverantörer
• Skanning och arkivering av fakturor, och skicka till konton
• Övervakning av stationära lager och beställning efter behov
• all bokning av rum Övervakning i byggnaden
• Delta i gruppmöten för att diskutera kommande projekt och evenemang
• Allmän administrativt stöd till arbetsplatsens team och alla punktinsatser
• Stöd till arbetsplatsens team i genomförandet Health & Safety lagstiftning, inklusive medverkan i evakueringsprocessen
Kompetens och erfarenhet

Detta är en heltids roll, måndag-fredag 8:30 till 18:00. Beroende på verksamhetens krav på dagen kan du vara tvungen att arbeta utanför dessa tider.

Vem är du?
Du ska ha 2-3 års erfarenhet inom en liknande mottagning/roll i ett snabbt tempo/miljö
• Praktisk erfarenhet av Microsoft inklusive Word, Excel, Outlook och Adobe
• Kunskap om principer inom kundservice och bästa praxis
• Förmåga att arbeta självständigt, såväl som i team
• Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikation på svenska och engelska
• Kunna arbeta under press och ta eget initiativ
• Utmärkt organisationsförmåga och känsla för detaljer


Vad kan vi erbjuda dig?
Du kommer att bli anställd som konsult inom vår uhyrningsverksamhet och uthyrd till vår kund på uppdrag. Lön enligt kollektivavtal.

Kontaktperson
Jenny Dollman, Konsultchef
08-452 33 31

Kontaktpersoner på detta företaget

Elenore Edelbrink

Jessica Sundgren

Linda Andersson

Erik Hjortsjö
031-617228
Arvid Jakobsson

Annelie Hermansson

Anna-Karolina Gradvall

Linda Grelte
040-660 63 38
Sandra Gustafsson

Emma Cappner

Sammanfattning

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Receptionist till Citikliniken i Norrtälje

Receptionist till Citikliniken i Norrtälje

31 maj 2024

Receptionist till Coor!

Receptionist till Coor!

30 maj 2024