receptionist, telefonist och kontorist

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som kan ta hand om våra klienten och vara deras första kontakt in på byrån. Du ska vara serviceinriktad och ha en trevlig telefonröst och ett vårdat yttre. Du ska svara i telefon, ta emot klienter och andra som kommer på besök, hantera vår post och hjälpa till med diverse andra administrativa uppgifter; allt i från att lägga upp och arkivera akter till att koka och servera kaffe.
Vi värdesätter personliga egenskaper och därför önskar vi ett fylligt personligt brev från dig som söker. Självklart har du grundläggande datakunskaper och klarar av att hantera hjälpligt. Vi utgår ifrån att du talar hjälplig engelska, fler språk är meriterande men inte ett krav.
Tjänsten är till en början på halvtid, men om allt fungerar som tänkt kommer tjänsten att utökas till ca 75%.
Jag vill att du bifogar CV med uppgift om tidigare arbetsgivare och arbetslivserfarenhet, vad du kan bidra med till vår arbetsplats och ett löneanspråk. Därutöver önskas minst en referens från tidigare arbetsgivare, liksom uppgift om när du tidigast kan tillträda tjänsten.
Advokatbyrån har kontor i Bromölla, Olofström och Växjö och tjänsten innebär huvudsaklig placering i Olofström, men någon dag per vecka kan det bli aktuellt med placering i Bromölla någon några få dagar per år kan det bli aktuellt med placering i Växjö.
Då möjligheten till att åka kollektivt är begränsad är det en fördel om du har körkort och tillgång till bil i vart fall de dagar du inte ska tjänstgöra i Olofström.

Sammanfattning

Besöksadress

Ö STORG 34
OLOFSTRÖM

Postadress

Ö STORG 34
OLOFSTRÖM, 29334

Liknande jobb


31 oktober 2024

29 oktober 2024

29 oktober 2024