Receptionist till Columbus Sweden

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi för Columbus Sweden räkning en driven och serviceinriktad receptionist på heltid med start omgående. Detta är ett löpande konsultuppdrag via Ryska Posten Bemanning.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Columbus Sweden är ett IT-konsultbolag med fler än 1800 medarbetare runt om i världen. Företaget utvecklar, implementerar och underhåller digitala affärslösningar. Deras uppgift är att guida sina kunder i deras digitala transformation så att företaget kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. Du kommer att arbeta på deras huvudkontor som är beläget i moderna lokaler i Drottninggatan, Stockholm.

DIN ROLL

I rollen som receptionist kommer du att arbeta brett med att ge service både internt och externt. Du ansvarar för att bemanna receptionen och för att välkomna besökare, förbereda inför möten och konferenser, hantera inköp av kontorsmaterial och kontakt med leverantörer samt övriga administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta måndag - fredag kl. 07:45 - 16:30.

Arbetsuppgifter:

Välkomna gäster och besökare

Telefon - och mejlhantering

Förbereda inför möten och konferenser

Kontakt med leverantörer

Inköp av kontorsmaterial/lunch/fika m.m.

Post- och budhantering

Sköta övrig kontorsadministration

Arkivera avtal

Portering/nummerflytt av nyanställda och anställda som slutar

Ringa på fakturapåminnelse mm.

Vem är du?

Du är en social och serviceinriktad person som drivs av att leverera service både till dina kollegor och besökare. För att lyckas i rollen tror vi att du är ansvarstagande och prestigelös och har en förmåga att se vad som behövs göras och ta egna initiativ. Du vill alltid göra det lilla extra för att kontoret ska bli en härlig plats att vara på och kommer gärna med idéer på hur Columbus Sweden kan göra saker smartare och bättre. Vi tror även att du tycker om att bemöta nya människor och har ett sinne för detaljer.

Har tidigare arbetat inom likande roller och/eller servicebranschen

Har goda kunskaper i Office-paketet

Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

ÖVRIG INFORMATION

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 19 december 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024