Receptionist till myndighet i Solna

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att arbeta i reception och söker ett långt konsultuppdrag? Då har vi ett uppdrag för dig! Vi söker just nu en receptionist till en myndighet i centrala Solna. Myndigheten arbetar för att ge sina medarbetare samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter med en god balans mellan arbete och fritid. Arbetstiderna kommer att vara förlagda vardagar mellan kl. 07:45-16:15.

Konsultuppdraget omfattar heltid och startar den 3 september och pågår fram till den 30/6–2019, med möjlighet till förlängning. Som receptionist kommer du vara myndighetens ansikte utåt och arbeta varierat med att:

• Ge informationsservice till kunder och medarbetare
• Ta emot besökare och bud
• Boka rum
• Ha hand om inköp
• Registrera, kopiera
• Koppla samtal, beställa samtal, flytta anknytningar och ordna telefonkonferenser

Vem är du?

Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, och minst ett års arbetslivserfarenhet som receptionist. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Du har även goda kunskaper i MS Office samt har tidigare erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av posthantering samt av arbetsverktygen Service Manager, CMG Visit Reception och Service Now.

Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor, är serviceinriktad, kommunikativ och glad. Det är viktigt att du kan anpassa dig till olika situationer och samarbeta väl med andra.

Du erbjuds

Ett uppdrag på en myndighet i Stockholm. Uppdraget omfattar heltid med start den 3 september och fram till 30/6-2019, med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Det är viktigt att det tydligt framgår i ditt CV att du uppfyller de krav som ställs för tjänsten.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef My Bergdahl på my.bergdahl@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se.

Vi tar inte emot ansökningar via email.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024