Receptionist till trevlig advokatbyrå i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Jurek Bemanning Sverige AB

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en receptionist/växeltelefonist till vår kund i centrala Göteborg. Kunden är en advokatbyrå med ca 30 medarbetare. I rollen som receptionist kommer du att fungera som byråns ansikte utåt med ansvar för reception samt telefonväxel. Du kommer också att fungera som alltiallo på byrån där du har hand om diverse inköp, bokning av resor m.m. samt även visst administrativt arbete. Du ansvarar också för att hålla ordning och reda i gemensamma utrymmen såsom kök, konferensrum osv.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs i en utåtriktad service roll där du får fungera som spindeln i nätet. Du bör ha någon tidigare erfarenhet av arbete i reception där du även hanterat en växel. Som person är du serviceminded, prestigelös och utåtriktad. Vidare är du någon som ser vad som behövs göras och som inte är rädd för att hugga ta i det som behövs.

Du erbjuds
Du kommer att erbjudas en rolig tjänst på en mycket trevlig byrå. Tjänsten kommer att påbörjas med start första veckan i septembe och beräknas pågå i ca 4-6 veckor.

Om företaget
Har du frågor angående tjänsten kontakta rekryteringskonsult hanna.jakobsson@jurekbemanning.se. Vänligen skicka in din ansökan snarast då tjänsten ska tillsättas snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf

Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson

Sammanfattning

Postadress

Grev Turegatan 30
STOCKHOLM, 11438

Liknande jobb


Vi söker en Nämndsekreterare / Registrator

Vi söker en Nämndsekreterare / Registrator

19 februari 2024

26 januari 2024