Receptionist till Ubisoft

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Ubisofts räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN:

Vi söker nu en serviceinriktad receptionist till vår kund Ubisoft som är en spelutvecklare och speldistributör. Ubisoft är ett världsledande internationellt spelbolag i tillväxtfas. Företaget grundades 1986 och huvudkontoret är beläget i Frankrike. Ubisoft erbjuder spel inom flera olika kategorier så det finns något som tilltalar alla. Kontoret i Stockholm är beläget centralt i stora och moderna lokaler.

I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Du kommer bland annat att vara ansiktet utåt, svara i telefon, boka resor samt arbeta med övriga administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets Office Coordinator och Office Teamet. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare med arbetstiderna klockan 08.00-17.00 måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som söker en långsiktig tjänst.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.



ARBETSUPPGIFTER:

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ta emot och välkomna besökare

Ansvara för att extern personal signerar sekretessavtal

Växel- och mailhantering

Förbereda inför möten och konferenser

Resebokningar

Kontakt med leverantörer

Hantera beställningar av exempelvis luncher och fika

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Administrativa uppgifter som exempelvis uppdatera listor och dokument

Vara delaktig i onboarding-processer



VI SÖKER DIG SOM:

Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter

Har en bakgrund inom servicebranschen

Kan prata och skriva svenska och engelska flytande

Har goda kunskaper i Officepaketet



Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. Du är organiserad, kommunikativ och har ett öga för detaljer. En självklarhet är att du är serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du en öppen person som bidrar med god energi och trivs med att agera ansiktet utåt.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024