Receptionist till välkänd Advokatbyrå

Arbetsbeskrivning

Receptionist till välkänd Advokatbyrå
Randstad söker nu efter en erfaren receptionist till vår kund i centrala Göteborg. Är du som person driven, ansvarstagande och professionell, tveka in att sända in din ansökan redan idag då uppdraget är tänkt att börja relativt omgående.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid (ca 37,5h/vecka)

Arbetsbeskrivning:
Tjänsten kommer att innebära registrering av besökare och ansvar för att besökare blir anmälda och omhändertagna på ett positivt och professionellt vis. Arbetet inkluderar även telefonväxel, telefonin, posthantering och hantering av nycklar/nyckelbrickor. Underhåll av telefonlistor, semesterlistor, besökskalender samt administration av parkeringsplatser. Larmövervakning och kontakt med larmbolag. Konferensarbete kommer också att ingå i tjänsten, detta innebär huvudsakligen att säkerställa en professionell mötes-och konferensverksamhet med bokningar, catering och teknisk utrustning.

Då konferensarbete ingår i tjänsten kan förskjuten arbetstid förekomma emellanåt.

Kvalifikationer:
Du har tidigare erfarenhet som receptionist och av arbete inom servicebranschen. Mot bakgrund av advokatbyråns internationella inriktning är mycket goda kunskaper i engelska ett krav, likaså att du behärskar MS Office. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från advokatbyrå eller annan likartad konsultverksamhet.

Till detta uppdrag letar vi efter dig med stort driv, hög grad av noggrannhet och serviceorientering samt stort ansvarskännande. Du behöver trivas med ett stundtals högt tempo samt vara bra på att ta egna initiativ i kombination med att vara en god lagspelare. Prestigelöshet och engagemang är egenskaper som värderas högt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-05-14.
Då tjänsten är tänkt att starta relativt omgående kommer vi att gå igenom ansökningar löpande, ansök så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

För information: Miriam Kheddache, miriam.kheddache@randstad.se [ mailto:miriam.kheddache@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 26 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024