Receptionist vid behov hos vår kund i Täby

Receptionist vid behov hos vår kund i Täby

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett givande extrajobb inom administration och service? Är du en driven och social person som brinner för att skapa trivsel och bemöta andra människor? Då kan just du vara den personen som vi söker!

Om uppdraget

Vi söker extrapersonal för en behovsanställning som receptionist till vår kund i Täby. Som vikarie kommer du ersätta ordinarie personal som är frånvarande på grund av sjukdom eller ledighet. Vi kontaktar de vikarier som angivit sig som tillgängliga genom att ringa upp och tillfråga om man kan arbeta antingen samma morgon, dagen innan eller för arbetspass längre fram.

Anställningsformen är en behovsanställning då du arbetar endast vid behov. Behovet kan öka ytterligare under sommar -och julledighet.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att stötta verksamheten och arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som förekommer inom reception.

Exempel på förekommande arbetsuppgifter:

- Ta emot besökare och vara ansiktet utåt för företaget.

- Vara behjälplig med vägledning och vid frågor som rör verksamheten.

- Ta emot information och föra den vidare till berörd person eller enhet.

- Sköta viss kopiering och postsortering.

- Hantera bokningssystem

Dina kvalifikationer

- Goda kunskaper i Officepaketets programvaror.

- Uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska.

- Kommunikativ

- Serviceinriktad

- Kontaktskapande

- Handlingskraftig

- Stresstålig

För att arbeta som vikarie i vår bemanningspool förväntas det att du rapporterar tillgänglighet samt att du kan arbeta minst 2 dagar i veckan. Det förekommer arbete på vardagar, kvällar och helger. Det krävs att du har möjlighet att ta arbetspass med kort varsel samt är flexibel och kommunikativ.

Meriterande

- Grundläggande kunskap i andra språk

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 30 november 2023.
Tjänsten startar efter årsskiftet.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2023
  • Ansök senast: 11 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024