Receptionist/administratör på 75% för omgående uppdrag

Arbetsbeskrivning

Är du en person som kan ta för dig i arbetet? Trivs du med varierande arbetsuppgifter inom administration och service? Då har Adecco uppdraget för dig!

Om arbetet
Vi söker dig som vill arbeta som receptionist/administratör hos vår kund som verkar inom bygg- och förvaltningsområdet. Uppdraget är på 75% sysselsättningsgrad. Dina arbetsuppgifter varierar och din vardag styrs av dina prioriterar och arbetsvilja. Följande arbetsuppgifter kan förekomma:

• Tömma brevlådan varje dag samt posta de brev som behöver postas
• Ta emot besökare och visa dem tillrätta
• Se till att allt finns hemma med hjälp av vår leverantör för kontorsmaterial
• Ha under uppsikt akvariet, kontorsväxterna, kaffe- & vattenautomater, våra poolbilar
• Beställning av frukost varje fredag till Maxi och se över vad som fattas i köket
• Göra felanmälan till vår fastighetsskötare om något uppstår
• Små ärenden som IKEA, Kjell & Co, Maxi, företagspresenter
• Beställa möbler till kontoret om det behövs med hjälp av Kinnarps
• Boka konferensrum och middagar/luncher till de möten som behövs
• Se till att nyanställda känner sig välkomna med blomma etc
• Skyddsombud
• Arkiveringsansvar

Du kommer tillhöra Helsingborgskontoret med cirka 40 medarbetare, merparten av dem är ingenjörer med teknisk inriktning där många arbetar i projektform. Din fysiska arbetsplats kommer vara i receptionen med arbetstiderna 8:00-15:00

Om dig
Du har troligen eftergymnasial utbildning inom service och administration. Du har administrativ erfarenhet och trivs när du får ta ansvar och hjälpa andra. Du kan sätta upp dina egna rutiner och har ett bra servicebemötande. Vi söker dig som kan ändra din vardag och sätta dig in i nya arbetsuppgifter. För denne arbetsroll krävs det att du tar egna initiativ och kan göra en bedömning i vad som behövs göras. Vidare talar samt skriver du svenska obehindrat och är tillgänglig för uppdraget omgående. Det är även ett krav att du har körkort. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper

Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Max Jönsson, 042 37 33 39
-
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Personlig lön
  • Deltid 8-15
  • Publicerat: 26 augusti 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024