Receptionist/Bostadsförvaltare

Receptionist/Bostadsförvaltare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Receptionist/ Bostadsförvaltare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Rollen är administrativ men även social då du möter och ger service till många människor under din arbetsdag. Du arbetar ensam  på plats och det är viktigt att du kan planera och prioritera då ingen dag är den andra lik. Tjänsten är placerad i Västerås och är en deltidstjänst på 50%. Arbetstiden är förlagd kl 8-12 vardagar. Tillträde 1 juni. 

I din roll som Receptionist/Bostadsförvaltare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Allmän receptionsservice till boende
- Visning och besiktning av lägenheter
- Hantera felanmälningar .Ha kontakt med både hyresgästen och underleverantörer vid reparationer och renoveringar
- Nyckelutlämning och hantering av parkeringstillstånd

 Tjänsten som Receptionist/Bostadsförvaltare är ett konsultuppdrag med start 1 juni och löpande framöver..

Om dig
Vi söker dig som som tycker om att vara spindeln i nätet och ha en varierande arbetsdag, Du är datavan och har tidigare arbetat med administration. I denna roll är det även viktigt att du är serviceminded då du har kontakt med mycket människor. Du ska inte heller vara rädd att hugga i där det behövs då vissa praktiska arbetsuppgifter förekommer.

Vidare ser vi att du är en flexibel och trygg person som kan ta egna beslut och prioritera om när det behövs.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet av administration
- God datavana
- Erfarenhet av att ha arbetat med service/kunder

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Uppdraget är ett konsultuppdrag på 50% med tillsättning 1 juni. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är två urvalstester (MAP/Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Cecilia Furusjö via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2021
  • Ansök senast: 25 april 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Receptionist till Märsta Läkarhus

13 maj 2024

Frontdeskpersonal

Frontdeskpersonal

13 maj 2024