Receptionist/bostadsuthyrare till Uppsala

Arbetsbeskrivning

Är du vår nästa serviceinriktade receptionist/bostadsuthyrare i Uppsala?
Vi söker dig som är en positiv och självgående receptionist/bostadsuthyrare. I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster där du har ansvar för receptionen, svarar på frågor, har hand om nyckelhantering, dokumentation och övrig förekommande administration. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten man har med oss. 
I rollen kan även uppgifter så som besiktningar och hyresavtal komma att ingå, beroende på vilken erfarenhet du har som person. Du arbetar självständigt men också som en del i ett team där vi gör allt för att skapa Friendly Homes för våra hyresgäster. 
Din profil
Idealiskt har du något års erfarenhet från fastighetsbranschen, men vi tror också att du kan ha några års erfarenhet från att jobba i exempelvis hotell/kontorsreception, gärna i kombination med andra administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi eller från roller som butiksansvarig. Du är van vid att arbeta i MS Office eller liknande miljöer. Som person brinner du för service och kundkontakter. Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är van att samarbeta med andra och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du behärskar svenska och engelska mycket bra i tal och skrift. 
Körkort med B-behörighet är ett krav.
Heimstaden  
Våra värderingar är oerhört viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss:  https://heimstaden.com/jobba-har/
Ansökan 
Personligt brev och CV välkomnas senast den 14 november 2021. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Sahlberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Heimstaden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Besöksadress

Hagtornsgatan 9
None

Postadress

Hagtornsgatan 9
Gävle, 80282

Liknande jobb


Orderplockare och diskare för eventuthyrning

Orderplockare och diskare för eventuthyrning

29 maj 2024

Visningsvärd till Uthyrningen

Visningsvärd till Uthyrningen

27 maj 2024