OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Got Event är Göteborgs Stads evenemangs- och arenabolag och driver några av Sveriges mest älskade arenor: Bravida Arena, Frölundaborg, Gamla Ullevi, Lisebergshallen, Scandinavium, Ullevi, Valhallabadet, Valhalla IP, Wallenstamhallen och Valhalla Sporthallar. Starka varumärken som alla bidrar till att Göteborg upplevs som en attraktiv och spännande stad att bo i, att arbeta i och att besöka.
Vi arrangerar också - tillsammans med Svenska ridsportförbundet - Gothenburg Horse Show som är en av världens främsta inomhustävlingar för ridsport.
Varje år besöker drygt 2 miljoner människor fler än 400 idrotts- och underhållningsevenemang på någon av våra arenor. Därutöver kommer det årligen närmare en halv miljon badbesökare till Valhallabadet.
Vi är ca. 130 medarbetare som gör allt för att skapa bra förutsättningar för att genomföra evenemang i världsklass. Vi brukar säga att vi bidrar till att skapa magiska ögonblick!
Bolaget omsätter ungefär 160 miljoner kronor, vi bedriver ett aktivt miljöarbete och vi är miljödiplomerade.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist på Valhallabadet bemannar du receptionen tillsammans med fem medarbetare. Du servar våra besökare som är såväl allmänhet i alla åldrar, skolklasser och föreningar.
Arbetsuppgifterna kan innebära;
- Försäljning gentemot besökare
- Tidsbokningar via telefon och mail
- Hantering av kassa- och passersystem med dagskassor, redovisning, fakturering och statistik.
- Lagerhantering
- Viss lokalvård
KVALIFIKATIONER
Du skall ha gymnasiekompetens med goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Vi ser det som viktigt att du har erfarenhet ifrån badanläggningar och dess verksamhet.
God administrativ förmåga samt färdigheter inom data (Office-program).
Vi ser att du har dokumenterad kunskap inom ekonomi samt erfarenhet och färdighet av att arbeta med service och kassasystem. God fysik.
Det är meriterande om du har badmästarkompetens samt erfarenhet av att arbeta med föreningslivet och simidrotten.
Önskvärda egenskaper
- Intresserad av friskvård
- Stresstålig, flexibel, glad och positiv
- Det är en stor fördel om du är serviceinriktad och har vana och intresse av praktiskt arbete. Vi ser det som ett stort plus om du har utvecklat ordningssinne och strukturerat arbetssätt.
-Ansvarsfull och lösningsorienterad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Restaurangchef Yngve Olausson
HR Lena Moen
031-3684309
Gruppchef Therese Conradsson
031-3684489
HR-chef Lena Moen
031-368 43 09
Utvecklingschef Lars Erik Gustafson
Arenaingenjör Daniel Jacobsen
031-3684551
Chef ekonomi & administration Marita Kärnstrand
031- 3684430
Verksamhetschef Pierre Solberg
Samordnare Alexandra Samuelsson
031-368 45 27
HR chef Lena Moen
031-3684309