OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Middlepoint söker nu en driven och flexibel receptionist/kontorsassistent till ett företag 3-4 dagar per vecka. Som receptionist på detta professionella företag får du jobba i en snabb, social och kreativ miljö där du får möjlighet till utveckling och självständigt arbete. Du kommer att tillsammans med din kollega att sköta servicen på kontoret som är beläget mitt i city nära Hötorget. I denna tjänst jobbar du flexibelt med många olika uppgifter och hjälper till att avlasta receptionen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ta emot besökare samt ta hand om telefon och mail
- Ordna inför möten
- Fixa fixa, frukostar osv
- Bokningar och beställningar
- Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
- Ansvara för konferensrum samtronderingar
Vem är du?
- Servicestjärna sombrinner för det personliga mötet
- Proaktiv, lösningsorienteradmed skinn på näsan
- Energisk, driven ochambitiös
- Lättsam, prestigelös och flexibel
- Talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av att jobba med service samt jobbat i Office-paketet
Anställningen
Anställningen är ett vikariat under 4 månadermed start omgående. Tjänsten är på deltid, 3-4 dagar flexibelt under veckorna med chans till förlängning. Arbetstiderna är 8h per dag under kontorstider.
Om Middlepoint
Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och nominerades till Dagens Industris Gasellpris 2014, 2015, 2016, 2017 och 2018.Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra. Förutom kollektivavtalets förmåner erbjuder vi även friskvårdsbidrag, roliga aktiviteter etc.Vi är ett modernt och personligt företag som arbetar med Sveriges bästa servicekonsulter, är du en av de?
Ansök på länken nedan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold