Receptionist/Kontorskoordinator till fastighetsbolag!

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund är ett fastighetsbolag som med ett stort engagemang erbjuder sina kunder effektiva lokaler i olika tillväxtregioner. De vill skapa miljöer för framtidens företagande och arbetar för ett aktivt byggande av stadsdelar, områden och näringslivskluster. Kommersiella lokaler är vår kunds huvudinriktning.

Tjänsten
I rollen som receptionist och kontorskoordinator hos vår kund kommer du ansvara för att alla lokaler är i ordning. Du kommer arbeta brett och vara den som underlättar för gäster och se till så att allt övrigt i lokalerna fungerar så bra som möjligt. Du kommer bland annat ansvara för att hålla ordning på kontoret, boka in möten, beställa in kontorsmaterial och hantera post samt ha kontinuerlig kontakt med fastighetsservice och städföretag.

Kvalifikationer
Följande bakgrund ser vi som lämplig för tjänsten:

• Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke
• Gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Personligt
För att passa i rollen hos vår kund tror vi att du är en serviceinriktad och framåt person som är van att ta egna initiativ. Vidare tror vi att du är noggrann och strukturerad, har ordning och reda, arbetar bra självständigt samtidigt som du är kommunikativ och trivs att arbeta med människor.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön enligt överenskommelse
  • Heltid Heltid, 07.30-16.30 Konsultuppdrag 6 månader, med avsikt att bli anställd direkt hos kunden efter 6 månader
  • Publicerat: 9 juni 2017

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


6 maj 2024

Receptionist

Receptionist

3 maj 2024