Receptionist/Telefonist till Sundit i Kista

Arbetsbeskrivning

Sundit AB erbjuder affärssystem, ekonomi-, löne- och IT/drifttjänster till privata företag och offentlig sektor. Vi är med drygt 90 anställda och c:a 420 installationer Sveriges största partner till affärssystemet Visma Business. På uppdrag av Sundit[rekryterar serveOffice en receptionist/telefonist. Vi söker vi dig som vill bli vårt ansikte och vår röst utåt. Rollen som receptionist/telefonist hos Sundit är en viktig och central funktion, som ställer höga krav på servicekänsla, flexibilitet och förmåga att snabbt kunna hantera och lösa problem som kan uppstå. Arbetet innebär bl a: - Ta emot besök - Svara på inkommande samtal i växeln, ge service och hantera [[meddelanden - Posthantering - Kontorsbeställningar - Kontakt med leverantörer av kontorsmateriel, frukt mm.[ Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av arbete som receptionist/telefonist med liknande arbetsuppgifter. Du är positiv och framåt, och brinner för att ge service på högsta nivå. För att trivas i tjänsten tror vi också att du har en god förmåga att samarbeta, är kommunikativ, initiativrik och engagerad. Du trivs med att arbeta i ett omväxlande tempo i ett tillväxtföretag. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Då arbetet innebär många kontakter både internt och externt, krävs det att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, samt har god datavana. Du anställs direkt hos Sundit, med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid, arbetstider 8-17, mån-fre. Du erbjuds en mycket trivsam arbetsplats i Elektronikbyn, Akalla. Friskvårdsbidrag finns. I denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice. Välkommen att kontakta Irene Lavesson, Rekryteringskonsult, 08-594[697 16 vid frågor om tjänsten. serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vi ser fram emot din ansökan snarast! Urval sker löpande. Anmäl ditt intresse genom att fylla i nedanstående formulär samt bifoga CV och personligt brev. Vänligen ange i ansökan när du har möjlighet att börja på ett nytt jobb.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: serveOffice AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 19 maj 2008
  • Ansök senast: 18 juni 2008

Liknande jobb


Customer Support Specialist

Customer Support Specialist

6 juni 2024

Adminstratör

Adminstratör

5 juni 2024

Project Manager

5 juni 2024