Receptions- och Verksamhetsansvarig 75-80%

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsbeskrivning
Vi söker för konsultuppdrag en Receptions- och Verksamhetsansvarig för placering hos en av våra kunder i Umeå. Uppdraget startar 15 februari och sträcker sig fram till årsskiftet 2014-2015. Under uppdraget kommer du att jobba som konsult för Experis och sitta på uppdrag ute hos vår kund. Anställningen avser en tjänst med sysselsättningsgrad mellan 75-80%.

Du kommer att ha fullt verksamhetsansvar för en reception-, konferens-, växel- och posthanterings funktion för ett kontorskomplex där flera företag anlitar verksamheten för dessa tjänster. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att bestå av att utveckla verksamheten genom att upprätthålla och utveckla nya och befintliga kundkontakter samt att bemanna upp reception och växel hos vår kund

Du kommer själv att jobba operativt i verksamheten och stå ca 50% i receptionen så du skall tycka att det är roligt med service


Vem är du?
Vi söker en serviceinriktad ledare med flera års erfarenhet av ledarroll inom t.ex butik eller reception. Du är en säljande personlighet som aktivt kan leda och fördela arbetet mellan medarbetarna. Du är driven och serviceinriktad och har förmågan att entusiasmera och leda dina medarbetare mot företagets uppsatta mål för verksamheten. Vidare söker vi dig som:

• Har jobbat inom privat sektor eller i eget företag
• Är social, öppen och brinner för service
• Är en ledare och har erfarenhet från tidigare ledarroller med liknande arbetsuppgifter
• Är ansvarstagande för hela företaget och jobbar för företagets bästa, du är van med resultatinriktad verksamhet
• Du har erfarenhet av att rapportera till VD veckovis och månadsvis
• Kan representera företaget och vara dess ansikte utåt
• Kan ansvara för/driva och schemalägga två receptioner
• Har erfarenhet av att utveckla och bibehålla goda kundrelationer
•Är flexibel och som kan fungera som allt i allo, då det kan dyka upp lite olika saker som behövs göras
• Kan svenska flytande och bra engelska i tal och skrift
• Har goda kunskaper i word, outlook och excel


Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult hos Experis kan vi erbjuda dig en spännande karriärutveckling där du får möjlighet att växa i ditt yrkeskunnande och bredda ditt kontaktnät


Kontaktperson
Tjänsten ska tillsättas 15 februari men urval sker löpande. Sista ansökningsdag 8/1

Du är välkommen med din ansökan via länken nedan. Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Jenny Viklund på telefon: 0660-59976 eller jenny.viklund@se.experis.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Sjöberg
08-736 29 59
Lisa Lundeberg
08-4523367
Sonja Sand
016-15 57 37
Anna Aurell-Sundvall
08 - 736 29 66
Nina Rydingsvärd
013-355505
Hanna Eriksson
+4611194358
Magnus Carlhielm
0470-745587
Mattias Larsson
042 37 16 12
Camilla Rippe
031-61 72 67
Åsa Mårtensson
031-61 72 20

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 december 2013

Besöksadress

Östra Hamngatan 20
None

Postadress

BOX 1125
Stockholm, 11181

Liknande jobb


13 april 2024

Office Coordinator

Office Coordinator

28 mars 2024

14 mars 2024