Receptionsanvarig

Arbetsbeskrivning

Quality Hotel Nacka är det gemytliga hotellet på tröskeln mellan huvudstaden och landet. Hotellet är bekvämt beläget mellan Globen, Gamla Stan och Nacka Strand. Nära skärgården och 10 minuter från Stockholms City med kultur, shopping, restauranger och nöjen. Quality Hotel Nacka söker ett serviceproffs till vår reception. Du sätter alltid våra gäster i fokus, och du gör det med energi, mod och begeistring. Vi söker dig som vågar synas, vågar fråga och tar egna initiativ. Du är, förutom glad och har humor, professionell och personlig i ditt möte med gäster och kolleger. Din primära arbetsuppgift är att tillsammans med ditt team skapa en bättre vardag för våra gäster så att de önskar att besöka oss igen och igen. Du skall vara serviceinriktad, lyhörd, stresstålig, se utmaningar framför problem, självgående, flexibel,[anvarsfull och ansvarstagande. Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter i en hotellreception som in- och utcheckning, bokning, fakturering, klagomålshantering, kundvård. merförsäljning m. m. Samt ansvara för den dagliga driften i en reception. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hotellreception och har kunskap inom något hotellsystem. Kunskap i Cenium är ett plus. Vi erbjuder Dig ett spännande, och varierande arbete med trevliga kollegor. Känner du att du är den vi söker, är du hjärtligt välkommen med din ansökan Lön Enligt överenskommelse Ansökan Sänd din ansökan via länken nedan

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quality Hotel Nacka
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 9 juni 2008
  • Ansök senast: 22 juni 2008

Besöksadress

Värmdövägen 84
None

Postadress

Värmdövägen 84
Stockholm, 12008

Liknande jobb


Receptionschef till First Hotel Brommaplan

Receptionschef till First Hotel Brommaplan

27 maj 2024

Community Sales Manager

8 maj 2024