Redovisnings- och kontorsansvarig

Arbetsbeskrivning

Adecco söker en redovisnings- och kontorsansvarig Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco Finance & Legal rekryterar och hyr ut konsulter inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer, samt på olika ekonomi-, finans- och juristavdelningar.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Du är antagligen en gymnasieekonom med några års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och som nu vill ta steget vidare till självständigt ansvar.Självklart har du goda kunskaper i redovisning och rapportering och har väl utvecklat ordningssinne.Du behärskar administrations- och löneprogrammet SPCS, Word och Excel.Som person är du kommunikativ och kan ta egna initiativ.Det finns goda möjligheter att själv påverka arbetet och införa nya rutiner och arbetssätt.Det är också viktigt att du som person känner tillfredsställelse av att ge service och underlätta för de andra på kontoret. Vad erbjuder vi?Tjänsten ska tillsättas snarast.Du blir till en början anställd som konsult i Adecco men övergår efter några månader i anställning hos kunden.Anställningens omfattning är 75-100%, lite beroende på din erfarenhet och förmåga att utveckla arbetet. Är du intresserad?Ansökan ska vara inne senast 22 maj.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Uppsala
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 8 maj 2009
  • Ansök senast: 22 maj 2009

Liknande jobb