Redovisningsassistent sökes för omgående start på heltid!

Redovisningsassistent sökes för omgående start på heltid!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi söker nu en redovisningsassistent till en av våra kunder i Sundbyberg. Uppdraget är initialt ca 4 månader med stora chanser till anställning hos vår kund efter de fyra månaderna.

Då detta är ett konsultuppdrag innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats, en mycket trivsam sådan, är ute hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, betald semester, friskvård m.m. Avanzera samt vår kund är anslutna till kollektivavtal.

Arbetsuppgifter:
I rollen som redovisningsassistent kommer du att tillsammans med övriga kollegor på bokföringsavdelningen ta hand om företagets bokföringskunder. Arbetsuppgifterna består av sortering, kontering, avstämningar och därtill hörande uppgifter, både internt och för klients räkning. Du kommer ha kundansvar och svara på frågor i telefon och via mail. Klienternas löner sköts dock av ytterligare en kollega. Företagets kunder består av både enskilda firmor, handelsbolag och aktiebolag

Din bakgrund:
För att trivas i rollen bör du ha minst 2-3 år i rollen som ekonomiassistent/ redovisningsassistent eller liknande roll på en ekonomiavdelning. Som person är du flexibel och har god samarbetsförmåga samt nyfiken på att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har goda Excelkunskaper och har du erfarenhet av ekonomiprogrammet Björn Lundén är detta meriterande.

Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


10 maj 2024

snabb hjälp

snabb hjälp

3 maj 2024